English | پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

طرح ترویج فرهنگ تولید و مصرف محصولات گواهی شده در جهاد کشاورزی سمنان برگزار می شود

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: طرح ترویج فرهنگ تولید و مصرف محصولات گواهی شده در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، علی مؤمن اظهار داشت: این طرح بر توان افزایی زنان روستایی و عشایری تأکید دارد.
وی با اشاره به ضرورت ارتقای مهارت‌های شغلی زنان کشاورز با رویکرد آموزش و ترویج تولید و مصرف محصول کشاورزی استاندارد گفت: دومین جلسه کارگروه استانی اجرای پروژه «ترویج فرهنگ تولید و مصرف محصولات گواهی شده» با محوریت اجرایی نمودن دستورالعمل حد مجاز آلاینده ها در محصولات کشاورزی و در راستای موافقتنامه معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.
مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان هدف از اجرای این طرح را فراهم نمودن زمینه ایجاد و توسعه کسب و کار برای خانوارهای روستایی و عشایری با تولید محصولات گواهی شده برشمرد.
مؤمن ترویج فرهنگ تولید و مصرف محصولات استاندارد و گواهی شده را از دیگر اهداف اجرای این طرح عنوان کرد.
وی با بیان اینکه در این جلسه روند اجرایی سه محصول به عنوان پایلوت در استان سمنان بررسی شد گفت: عسل در شهرستان گرمسار، سبزی برگی در شهرستان سمنان، زیره و سیر در شهرستان آرادان مورد تایید مشاور طرح قرار گرفت.

طراحی سایت توسط فراکارانت