English | شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

طرح توسعه ای واحد مرغداری تخم گذار در آرادان به بهره برداری رسید

طرح توسعه ای واحد مرغداری تخمگذار با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان, سید حسن میرعماد در حاشیه افتتاح پروژه بخش کشاورزی در آرادان اظهار داشت: با اجرای این طرح توسعه ای تولید واحد مرغداری تخمگذار از ۴۸ هزار قطعه به ۱۶۰ هزار قطعه می رسد.

وی با بیان اینکه شرکت زرین پر گرمسار در سال ۸۷ فعالیت خود را آغاز کرد و افزود: این شرکت در زمینی به مساحت ۲۱ هزار و ۶۸۰ متر مربع منطقه کهن آباد شروع به فعالیت کرد و در سال ۹۱ با اجرای سیستم اتوماتیک به ظرفیت ۴۸ هزار قطعه رسید.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به میزان سرمایه گذاری برای اجرای این پروژه گفت: در مجموع ۱۹۰ میلیارد ریال برای اجرای این طرح مورد نیاز است.

میرعماد سرمایه قبلی این پروژه را ۱۶ میلیاردریال عنوان کرد و گفت: سرمایه جدید نیز۱۷۴ میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه سرمایه مورد نیاز برای اجرای این پروژه از محل آورده متقاضی است خاطرنشان کرد: در مجموع ۱۹۰ میلیارد ریال آورده متقاضی است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان سمنان به ارزش سالانه تولیدات این پروژه بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: ارزش تولیدات سالانه این واحد مرغداری تخمگذار ۷۲۰ میلیارد و ۱۹۲ میلیون ریال است.

میرعماد افزود: با اجرای این طرح برای ۳۲ نفر به صورت مستقیم, ۴۵ نفر غیر مستقیم و ۸۰ نفر به صورت فصلی اشتغال ایجاد می شود.

طراحی سایت توسط فراکارانت