English | جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

غرفه توانمندی‌های عشایر و روستایی استان سمنان در تهران برپا شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: غرفه توانمندی‌های عشایر و روستایی استان سمنان در نمایشگاهی در تهران برپا شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، سید حسن میرعماد اظهار داشت: در این نمایشگاه دستاوردهای روستائیان و عشایر و فعالیت‌های این قشر در طی یک سال گذشته در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه استان سمنان تولیدات عشایری و همچنین روستایی متنوعی دارد تصریح کرد: در این استان روستائیان و عشایر محصولات لبنی متعددی را تولید می‌کنند که دارای برند معتبر در سطح کشور است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به برخی از اهداف برگزاری این نمایشگاه گفت: معرفی دستاوردها و توانمندی‌های روستائیان و عشایر برخی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
میرعماد با بیان اینکه از استان سمنان نیز تعداد هشت شرکت در این نمایشگاه حضور دارند افزود: شرکت تعاونی زنان روستایی آرادان، سازمان تعاون روستایی، شرکت تولیدکننده کود و سم کشاورزی (هف) و شرکت فرآوری محصولات شترمرغ در این نمایشگاه محصولات خود عرضه کردند.
وی از حضور صندوق بیمه محصولات کشاورزی، اداره کل عشایر استان سمنان و همچنین ۲ غرفه فروش صندوق خرد زنان روستایی در این نمایشگاه خبر داد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: روستائیان و عشایر این استان محصولاتی مانند گیاهان دارویی و عرقیجات گیاهی، محصولات لبنی، پسته تازه و برگه زردآلو را در این نمایشگاه عرضه کردند.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برپاشده است.
این نمایشگاه تا روز بیست و هفتم مردادماه برپا است.

طراحی سایت توسط فراکارانت