English | پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

فرایند پلاک گذاری ادوات کشاورزی در استان سمنان تسهیل می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به عملکرد موفق این استان در پلاک گذاری ادوات کشاورزی، از تسهیل هرچه بیشتر در فرایند این طرح در استان سمنان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، سید حسن میرعماد در نشستی با بهره‌برداران بخش کشاورزی استان سمنان که با حضور رئیس پلیس راهور این استان برگزار شد؛ ضمن قدردانی از همکاری بهره‌برداران بخش کشاورزی و نیز پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان با سازمان جهاد کشاورزی این استان در راستای پلاک گذاری ادوات کشاورزی در همه شهرستان‌های استان سمنان اظهار داشت: با تلاش‌های انجام‌شده امروز استان سمنان جزو سه استان برتر کشور در حوزه پلاک گذاری ادوات کشاورزی است.
وی با تأکید بر لزوم پلاک گذاری ۱۰۰ درصدی ماشین‌آلات کشاورزی استان سمنان به‌منظور بهره‌مندی از سهمیه سوخت موردنیاز تصریح کرد: با توجه به اینکه سمنان استان پایلوت طرح پلاک گذاری ادوات کشاورزی در کشور بوده و تاکنون نیز در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است؛ باید با تسهیل فرایند پلاک گذاری ادوات کشاورزی، در مسیر تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف این طرح تلاش شود تا مشکلی برای تأمین سوخت این ماشین‌آلات ایجاد نشود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به اهمیت اجرای ۱۰۰ درصدی این طرح تصریح کرد: درصورتی‌که به سبب عدم پلاک گذاری ادوات کشاورزی استان سمنان، در ارائه سوخت به این ماشین‌آلات خللی ایجاد شود؛ آنگاه شاهد مشکلاتی در بخش کشاورزی استان سمنان خواهیم بود و بنابراین باید زمینه را برای پلاک گذاری ۱۰۰ درصدی این ادوات فراهم کنیم.
وی اضافه کرد: تا کنون بیش از۲۰۰۰ دستگاه تراکتور و کمباین شماره گذاری شده است و حدود۶۰۰ پرونده بازدید و در مرحله شماره گذاری قرار دارند که امیدواریم با هماهنگی به عمل آمده با پلیس راهور این فرایند با سرعت انجام پذیرد.

طراحی سایت توسط فراکارانت