English | پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

فرهنگ سازی لازم برای جذب کمک‌های مردمی برای بازسازی عتبات عالیات انجام شود

سرپرست حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان:

فرهنگ سازی لازم برای جذب کمک‌های مردمی برای بازسازی عتبات عالیات انجام شود

سرپرست حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به ضرورت کمک برای بازسازی عتبات عالیات گفت: فرهنگ سازی لازم برای جذب کمک‌های مردمی برای بازسازی عتبات عالیات انجام شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، حجت الاسلام و الملسمین عبدالله قربانیان در نشست عتبات عالیات این سازمان که در سالن جلسات شهید محمد باقر عظمت پناه سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برگزار شد با اشاره به فلسفه کمک و یاری برای بازسازی عتبات عالیات اظهارداشت: مردم استان سمنان و بویژه جهادگران این استان با هدف نشان دادن عشق و ارادت خود به امام حسین(ع) در کمک به بازسازی عتبات عالیات شرکت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم استان سمنان و جهادگران سازمان جهاد کشاورزی استان مانند دیگر مردم سراسر کشور و شیعیان جهان ارادتی خاص و ویژه به ائمه اطهار (ع) دارند و از این رو با وجود همه تنگناهای اقتصادی هیچگاه برای بازسازی و بهسازی حرم‌های مطهر این بزرگواران دریغ نمی‌ورزند تا عشق و ارادت خود را به این خاندان مطهر به اثبات برسانند.

سرپرست حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: با توجه به تحولات میدانی و پیروزی ارتش و جبهه مقاومت سوریه باید کمک‌های مردم به سمت بازسازی حرم‌های مطهر و شریف هدایت شود.

حجت الاسلام و الملسمین قربانیان با اشاره به کمک‌های کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برای بازسازی عتبات عالیات گفت: این کمک‌ها در حال ساماندهی است.

وی از ادارات وابسته به سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان خواست تا کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را برای کمک به ستاد اربعین ارسال کنند.

سرپرست حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به برگزاری همایش کوی محبت از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان در تجلیل از کمک کنندگان به بازسازی عتبات گفت: سازمان جهاد کشاورزی این استان در تدارکات و پذیرایی این همایش حضور داشت.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان تهیه ۶۰۰ عدد شیر پاکتی برای پذیرایی، ۶۰۰ کیک، تأمین میوه به اندازه ۶۰۰ نفر از جمله اقداماتی بود که از سوی ادارات و دستگاه‌های وابسته سازمان جهاد کشاورزی استان برای برگزاری این همایش انجام شد.

ستاد بازسازی عتبات عالیات نخستین بار و در سال ۸۲ به دستور مقام معظم رهبری تشکیل شده است.

 

طراحی سایت توسط فراکارانت