English | جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

قدردانی معاون وزیر جهاد کشاورزی از نقش سازمان تعاون روستایی در فرآیند خرید و فروش زعفران

قدردانی معاون وزیر جهاد کشاورزی از نقش سازمان تعاون روستایی در فرآیند خرید و فروش زعفران
۱۳۹۷/۰۴/۰۳

معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی با قدردانی از نقش سازمان تعاون روستایی در فرآیند خرید و فروش زعفران و سایر محصولات کشاورزی گفت:سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران باید سردمدار مدیریت خرید و فروش دیگر محصولات استراتژیک کشاورزی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی به نقل از روابط عمومی سازمان تعاون روستایی،محمدعلی طهماسبی در مراسم افتتاح سالن همایش سازمان مرکزی تعاون روستایی با قدردانی از نقش این سازمان در فرآیند خرید و فروش زعفران و سایر محصولات کشاورزی،اظهار داشت:سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران باید سردمدار مدیریت خرید و فروش دیگر محصولات استراتژیک کشاورزی شود.

وی با تشبیه کردن سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران به وزارتخانه،گفت:این سازمان در حال مدیریت دارایی های مردم در بخش کشاورزی می باشد و باید از فرصت ها به نحو مطلوب استفاده کند زیرا اگر غیر از این باشد فرصت ها به تهدید تبدیل می شود.

معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به مشکلاتی مانند گردش نقدینگی در جامعه کشاورزی، مشکلات کشاورزان در مواجه با سرمازدگی و گرمازدگی، نبود زیرساخت ها در نگهداری محصولات فساد پذیر مانند مرکبات و بالابودن قیمت رسیده به دست مشتری و… بر برنامه ریزی و نظارت ویژه بر این فعالیت ها تاکید کرد.

وی همچنین با تاکید بر ایجاد تعامل این سازمان با اتاق های بازرگانی خواستار استفاده از ظرفیت های اطلاعاتی، اقتصادی و تعامل با هیات های اعزامی کشورهای خارجی به ایران شد.

در ابتدای این مراسم، مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با بیان مشکلات پیش روی سازمان مانند واحدهای اعتباری، تامین نهاده ها، بحران نقدینگی و … اذعان داشت:خوشبختانه سازمان مرکزی در حال رسیدگی و حل این مشکلات می باشد.

حسین شیرزاد در ادامه بر لزوم گفتگوی ملی و مشورت مسئولان سازمان ها با جامعه کشاورزی برای حل مشکلات این جامعه زحمتکش تاکید کرد.

طراحی سایت توسط فراکارانت