English | پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

با حضور وزیر جهاد کشاورزی دهکده تولید قارچ نجم ایوانکی افتتاح شد.

مجتمع تولیدی خوراک دام و طیور گرمسار با حضور وزیر جهاد کشاورزی به بهره‌برداری رسید.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، محمود حجتی در آخرین برنامه افتتاح در شهرستان گرمسار، این کارخانه تولید خوراک دام و طیور را در شهرک صنعتی این شهر افتتاح کرد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در حاشیه آئین افتتاح این کارخانه با اشاره به اینکه کارخانه تولید خوراک دام و طیور گرمسار با سرمایه‌گذاری شرکت تعاونی کشاورزی گاوداران این شهرستان احداث‌شده است اظهار داشت: این شرکت تعاونی اکنون ۲ هزار و ۱۴۸ نفر عضو دارد.
سید حسن میرعماد با اشاره به اینکه این احداث کارخانه مهم از سال ۱۳۹۳ آغاز و پس از ۲ سال به بهره‌برداری رسیده است گفت: ظرفیت اسمی تولید خوراک دام و طیور در این کارخانه هم‌اکنون بیش از ۶۰ هزار تن در سال است.
به گفته وی، برای احداث و تکمیل کارخانه تولید خوراک دام و طیور گرمسار بیش از ۶۸ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری ثابت شده است که ۴۶ میلیارد ریال آن آورده شرکت بوده و ۲۲ میلیارد ریال آن نیز سهم تسهیلات بانکی است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد ریالی شرکت تعاونی کشاورزی گاوداران گرمسار برای خرید ماشین‌آلات این کارخانه تولید خوراک دام از اشتغال‌زایی ۲۰ نفری آن پس از افتتاح خبر داد.
میرعماد با اشاره به اینکه بیش از ۱۳ هزار مترمربع زمین برای احداث این کارخانه در نظر گرفته‌شده است؛ از تولید خوراک آبزیان در مراحل بعدی به‌عنوان تولیدات آتی آن نام برد و افزود: این کارخانه بیش از چهار هزار و ۴۵۰ مترمربع زیربنا دارد.

 

طراحی سایت توسط فراکارانت