English | سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

مدیران جهاد کشاورزی شهرستانهای آرادان و گرمسار با معلم خود دیدار کردند.

مدیران جهاد کشاورزی شهرستانهای آرادان و گرمسار با معلم خود دیدار کردند.
به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستانهای گرمسار و آرادان به مناسبت گرامیداشت روز معلم ۲ تن از مدیران جهاد کشاورزی استان با معلمین خود دیدار کردند.
بر اساس این گزارش این دیدارها که به صورت جداگانه و در فضای بسیار صمیمی صورت گرفت مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گرمسار در دیدار با معلم دوران ابتدائی خود با اشاره به مقام و جایگاه معلم در جامعه و اهمیت کار تعلیم و تربیت ابراز داشت: اساسی ترین کار در جامعه انسانی تعلیم و تربیت است که معلم این رسالت را بر دوش می کشد.
مشیری در ادامه گفت: وظیفه هدایت، تکامل،تعلیم و آموزش انسان از دوران کودکی تا جوانی و تحصیلات عالی بر دوش انسانهای شریفی که وظیفه خطیر معلمی را بر دوش می کشند.
در دیگر دیدار مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آرادان ضمن یادآوری خاطرات کودکی و دوران مدرسه و درس و مشق و……… و خوش و بش با معلم دوران ابتدائی خود گفت:اینکه می فرمایند معلمی شغل انبیاست در واقع اهمیت و جایگاه تعلیم و تربیت است و به اندازه ای است که ساختن و هدایت یک فرد مساوی زنده کردن همه افراد جامعه است.
خادم گفت: شغل معلمی شکل دهنده شخصیت انسان است و معلم کسی است که می کوشد با آموزش و پرورش استعدادهای افراد به بلوغ و شکوفائی برسد.
به گزارش روابط عمومی شهرستانهای گرمسار و آرادان ، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گرمسار با معلم دوران ابتدائی خود خانم دری الیکائی و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آرادان با آقای عابدی از معلمین دوران ابتدائی دیدار و از تلاشهای صادقانه و مجدانه این بزرگواران تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

طراحی سایت توسط فراکارانت