English | سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی کشور: سرمايه صندوق حمايت از توسعه بخش كشاورزي كشور افزايش مي‌يابد.


مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی کشور با اشاره به افزایش تنوع خدمات تسهیلاتی به بهره‌برداران کشاورزی در سال جاری گفت: افزایش سرمایه صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی یکی از برنامه های این بخش در سال ۹۸ است.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، سید عبدالکریم رضوی اردکانی در حاشیه سفر به استان سمنان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رویکرد امسال صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در کشور مبتنی بر برنامه های توسعه است.
وی افزود: امیدواریم بتوانیم با تقویت سرمایه صندوق های استانی حمایت از توسعه بخش کشاورزی از منابع مختلف در سراسر کشور، توان این صندوق ها را در تنوع ارائه خدمات به تولیدکنندگان بخش کشاورزی افزایش دهیم.
مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی کشور ایجاد تنوع بیشتر در شیوه های خدمت در این صندوق ها را از دیگر رویکردهای مهم شرکت مارد تخصصی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی کشوردر سال ۹۸ عنوان کرد.
رضوی اردکانی اضافه کرد: آنچه امسال در صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی کشور اتفاق می افتد این است که سرمایه این صندوق ها با مشارکت مردم و دولت از منابع مختلف پیش بینی شده در قانون افزایش می باید.
وی ابراز امیدواری کرد تا با این برنامه ها منابع صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در استانهای کشور تقویت شده و تنوع خدمات و فعالیت های این صندوق ها افزایش یابد.
مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی کشور با اشاره به اینکه اکنون میزان سرمایه این صندوق در کشور حدود یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان است ابراز امیدواری کرد تا با اجازه ای که قانونگذار به این صندوق داده است؛ سرمایه آن از محل فروش اموال مازاد جهاد کشاورزی به میزان ۷۰ میلیارد تومان افزایش یابد.

طراحی سایت توسط فراکارانت