English | جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان: ۶۰ هکتار از اراضی منابع ملی در اختیار متقاضیان بخش کشاورزی استان سمنان قرار گرفت

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان:
۶۰ هکتار از اراضی منابع ملی در اختیار متقاضیان بخش کشاورزی استان سمنان قرار گرفت
مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: ۶۰ هکتار اراضی منابع ملی برای فعالیت های کشاورزی و صنایع تبدیلی بخش کشاورزی در اختیار متقاضیان این بخش قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایانا از استان سمنان جعفر مرادی حقیقی با اشاره به برگزاری کمیسیون واگذاری اراضی ملی برای طرح های کشاورزی در مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اظهار داشت: در این کمیسیون پرونده ۳۷ متقاضی این بخش بررسی شد و در نهایت ۶۰ هکتار از اراضی ملی برای فعالیت‌های کشاورزی و صنایع تبدیلی بخش کشاورزی در اختیار متقاضیان قرار گرفت.
وی گفت: بر اساس ماده ۳۱ قانون  کمیسیون واگذاری اراضی ملی برای طرح های کشاورزی، افراد متقاضی فاقد زمین و مشتاق برای اجرای فعالیت‌های کشاورزی می توانند برای اجرای طرح‌های مختلف در این بخش به دبیرخانه کمیسیون مستقر در امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان مراجعه کنند.
مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان به برخی از اهداف اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: ایجاد اشتغال و افزایش تولید در بخش کشاورزی از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است که در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان دنبال می شود.
مرادی حقیقی با اشاره به قیمت این اراضی نیز گفت: با توجه به اظهار نظر اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان این اراضی با کمترین قیمت یعنی ارزش معاملاتی منطقه ای در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

طراحی سایت توسط فراکارانت