English | پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان: توزیع ۸۷۰ تن انواع کالاهای اساسی ویژه ماه رمضان در استان سمنان آغاز شد

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان:

توزیع ۸۷۰ تن انواع کالاهای اساسی ویژه ماه رمضان در استان سمنان آغاز شد

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: توزیع ۸۷۰ تن انواع کالاهای اساسی مشمول طرح ضیافت در ماه مبارک رمضان در استان سمنان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ، مسعود طاهریان با اشاره به برگزاری نشست کمیته تنظیم بازار طرح ضیافت ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در این نشست مقرر شد تا کالاهای اساسی شامل برنج، شکر، گوشت منجمد قرمز، گوشت مرغ منجمد، خرما، حبوبات و غیره با قیمت مصوب کمیته تنظیم بازار در اختیار مردم استان قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در این نشست مصوب شد تا برنج هندی ۱۱۲۱ با قیمت کیلویی ۵۶۰۰۰ریال، و برنج هندی pr11 و برنج تایلندی هومالی هر کدام به ترتیب با قیمت کیلویی ۲۶۰۰۰ و ۳۹۰۰۰ ریال در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان به قیمت مصوب برای توزیع کالاهایی مانند شکر، مرغ منجمد، گوشت قرمز منجمد، تخم مرغ نیز اشاره کرد و گفت: مقرر شد در این طرح شکر به قیمت کیلویی ۳۰۵۰۰ ریال، مرغ منجمد کیلویی ۶۳۰۰۰ ریال، گوشت قرمز منجمد کیلویی ۲۳۰۰۰۰ ریال به مصرف کنندگان ارائه شود.

طاهریان اضافه کرد: در این نشست مصوب شد تا اتاق اصناف تمام شهرستانها فهرست واحدهای صنفی منتخب برای توزیع کالاهای اساسی شامل( برنج، شکر، گوشت قرمز منجمد و گوشت مرغ منجمد) را به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارائه کرده و مدیریت ها نیز متعاقبا واحدهای صنفی را به مدیریت تعاون روستایی شهرستانها و شرکت پشتیبانی امور دام برای اخذ سهمیه اعلام کنند.

وی با بیان اینکه تمام واحدهای صنفی و فروشگاهی موظف هستند تا با نصب بنر متحدالشکل در این زمینه اطلاع رسانی کنند افزود: این واحدهای صنفی و فروشگاهی باید برای تأمین و عرضه اقلام شامل ( خرما مضافتی، حبوبات و غیره ) با اتحادیه تعاون روستایی استان و شهرستانها هماهنگی لازم را انجام دهند.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از انجام گشت مشترک بازرسی از واحدهای صنفی و فروشگاهی مرتبط با توزیع کالاهای اساسی طرح ضیافت با هماهنگی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها و دستگاههای مرتبط ( تعزیرات، اصناف، صنعت و معدن و تجارت و غیره) در طول ایام ماه مبارک رمضان به صورت مستمر خبر داد و افزود: در این ایام واحد بازرسی اتاق اصناف تمام واحدهای فروشگاهی و صنفی منتخب مرتبط با طرح ضیافت را به صورت روزانه از نظر درج بنر و قیمت مصوب نظارت می کند.

طاهریان اضافه کرد: در این نشست مقرر شد تا شرکت غله و خدمات بازرگانی استان در مکاتبه ای با شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران نحوه دریافت و توزیع سهمیه استانی روغن نباتی را پیگیری کند.

طراحی سایت توسط فراکارانت