English | پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان خبر داد توزیع ۳۱۲ تن انواع اقلام غذایی در استان سمنان به مناسبت ماه محرم

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: به مناسبت فرارسیدن ماه محرم ۳۱۲ تن انواع اقلام غذایی در بین تکایای و هیات های مذهبی متقاضی این اقلام توزیع می‌شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، مسعود طاهریان در جلسه تنظیم بازار این سازمان اظهار داشت: ۸۸ تن برنج خارجی از نوع هندی بخشی از این اقلام است که به مناسبت ایام محرم در اختیار تکایای این استان قرار می‌گیرد.
وی به دیگر اقلام در نظر گرفته‌شده برای توزیع در این ایام اشاره کرد و افزود:۸۴ تن شکر، ۱۲۰ تن گوشت مرغ منجمد و ۲۰ تن گوشت قرمز منجمد نیز در این ایام در بین تکایای سطح استان سمنان توزیع می‌شود.
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان به میزان قیمت این اقلام نیز اشاره کرد و گفت: قیمت برنج هندی به از هر کیلو ۴ هزار و ۱۲۰ تومان و قیمت شکر نیز به ازای هر کیلو ۲ هزار و ۶۸۰ تومان تعیین شده است.
طاهریان اضافه کرد: میزان قیمت گوشت قرمز منجمد نیز در جلسه تنظیم بازار به ازای هر کیلو ۲۲ هزار و ۵۰ تومان تعیین شد.
وی درباره قیمت گوشت مرغ منجمد نیز گفت: تکایا و مساجدی که متقاضی‌بیش از ۱۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ منجمد هستند می‌توانند این میزان گوشت را باقیمت هر کیلوگرم ۵ هزار و ۳۰۰ تومان به‌صورت مستقیم از پشتیبانی امور دام استان سمنان تهیه نمایند.
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان قیمت گوشت مرغ منجمد برای درخواست‌های زیر ۱۰۰ کیلوگرم را ۵ هزار و ۵۰۰ تومان به ازای هر کیلوگرم عنوان کرد و این افراد می‌توانند برای دریافت این میزان گوشت به فروشگاه‌های رفاه و اتکا در سراسر استان مراجعه کنند.
طاهریان با اشاره به نحوه توزیع اقلام غذایی ویژه ماه محرم در استان سمنان گفت: معرفی‌نامه‌ای از سوی سازمان تبلیغات اسلامی و همچنین مدیریت های وابسته به هیات ها تکایای متقاضی ارائه می‌شود و آن‌ها نیز می‌توانند با ارائه این معرفی‌نامه به پشتیبانی امور دام، فروشگاه‌های رفاه و اتکا و اتحادیه تعاون روستایی در سراسر استان اقلام موردنیاز خود را تهیه ودریافت کنند.

طراحی سایت توسط فراکارانت