English | سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیر جدید جهاد کشاورزی دامغان معرفی شد

در آئینی با حضور مسئولان استان سمنان و شهرستان دامغان؛مدیر جدید جهاد کشاورزی دامغان معرفی شد

مدیر جدید جهاد کشاورزی شهرستان دامغان روز گذشته در آئینی با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان و معاونان وی و نیز امام جمعه موقت، فرماندار و جمع زیادی از مدیران شهرستان دامغان معرفی شد.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، در این آئین از عباس علیان نژاد تجلیل و سید محسن طباطبائیان به عنوان مدیر جدید جهاد کشاورزی شهرستان دامغان معرفی شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در این آئین با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از ۴۳ هزار و ۵۰۰ بهره‌بردار در حوزه کشاورزی استان سمنان فعال‌اند گفت: در سال گذشته تسهیلات خوبی از طریق سامانه بهین یاب به کشاورزان متقاضی استان استان اعطا شد.

سید حسن میرعماد با اشاره به ادامه روند اعطای تسهیلات از طریق بهین یاب به کشاورزان استان سمنان با بیان اینکه امسال بیش از یک هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال تسهیلات برای توسعه بخش کشاورزی و طرح های ارائه شده در سامانه بهین یاب استان سمنان اختصاص یافته است اظهار داشت: تا کنون بیش از ۶۸۰ پرونده اعطای تسهیلات در حوزه کشاورزی استان سمنان بررسی شده و تنها در نیمه نخست امسال بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان بخش کشاورزی استان سمنان اعطا شد.

به گفته وی، این میزان تسهیلات به تعداد ۵۶۰ واحد تولیدی در حوزه کشاورزی استان سمنان تا پایان نیمه نخست امسال تعلق یافته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به معضل کم آبی موجود در استان سمنان و لزوم مدیریت مصرف آب در حوزه کشاورزی از اجرای طرح‌های ویژه مدیریت مصرف آب در بخش کشاورزی این استان خبر داد.

میرعماد با اشاره به نحوه پرداخت مطالبات گندم‌کاران استان سمنان در اجرای طرح خرید تضمینی گندم اضافه کرد: تا کنون بیش از ۶۹ درصد از مطالبات گندم‌کاران استان سمنان پرداخت شده است.

 

حجت الاسلام عباسعلی جیرانی امام موقت جمعه دامغان نیز در این جلسه با اشاره به رشادت‌های جهادگران استان سمنان در هشت سال دفاع مقدس گفت: امروز مسئولیت‌ها موضوع ماندگاری نبوده و فانی است و باید از این فرصت برای خدمت بیشتر به مردم استفاده شود.

علی اصغر مجد فرماندار دامغان نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت توسعه سیستم‌های نوین آبیاری عنوان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم که تا پایان امسال بیش از ۲ هزار هکتار از اراضی کشاورزی دامغان به سیستم‌های نوین آبیاری مجهز شود.

طراحی سایت توسط فراکارانت