English | پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان: عملیات مبارزه با آفت سن مادری در مزارع شهرستان دامغان در حال انجام است

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان:

عملیات مبارزه با آفت سن مادری در مزارع شهرستان دامغان در حال انجام است/ مبارزه با آفت سن مادری در سطح نزدیک به ۱۴۰  هکتار از اراضی شهرستان دامغان اجرا شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان با اشاره به اقدامات انجام‌شده در راستای حفاظت از مزارع این شهرستان گفت: عملیات مبارزه با آفت سن مادری در مزارع شهرستان دامغان در حال انجام است.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان دامغان، سید محسن طباطبائیان اظهار داشت: مبارزه با آفت سن مادری در مزارع شهرستان دامغان از اوایل امسال آغازشده است.

وی با بیان اینکه تاکنون در سطح برخی مزارع عملیات مبارزه با آفت سن انجام‌شده است افزود: تاکنون در سطح ۱۳۵ هکتار عملیات مبارزه با آفت سن در مزارع شهرستان دامغان انجام‌شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان با بیان اینکه مبارزه با آفت سن در مزارع زیر کشت گندم و جو انجام‌شده گفت: مبارزه با آفت سن مادری در سطح ۱۲۰ هکتار از اراضی زیر کشت گندم این شهرستان صورت گرفته است.

طباطبائیان به میزان عملیات مبارزه با آفت سن مادری در مزارع زیر کشت جو این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: تاکنون عملیات مبارزه با افت سن مادری در سطح ۱۵ هکتار از اراضی زیر کشت جو شهرستان دامغان انجام‌شده است.

وی با اشاره به زمان ریزش سن مادری نیز گفت: زمان ریزش سن مادری در اراضی این شهرستان ۴ فروردین‌ماه بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان با بیان اینکه اقدامات لازم در راستای حفاظت از اراضی کشاورزی این شهرستان از سوی مدیریت جهاد کشاورزی و همچنین کارشناسان در حال انجام است اضافه کرد: عملیات مبارزه با آفت سن مادری در مزارع این شهرستان از ۹ فروردین‌ماه آغازشده است.

طراحی سایت توسط فراکارانت