English | جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سمنان از افتتاح ۲ پروژه بخش کشاورزی این شهرستان به مناسبت هفته دولت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، علی آقا شاهی اظهار داشت: برای تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها بیش از یک میلیارد و ۷۲ میلیون ریال هزینه شده است.
وی افزود: این پروژه‌ها شامل اجرای سیستم نوین آبیاری و احداث استخر ذخیره آب کشاورزی در اراضی کشاورزی این شهرستان است که با صرف اعتبار ملی و استانی و نیز خودیاری کشاورزان متقاضی آماده بهره‌برداری شده است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سمنان با اشاره به توجه ویژه دولت به توسعه روستاها عنوان کرد: پروژه‌های هفته دولت شهرستان سمنان نیز با رویکرد توجه به روستاها بوده و همگی در روستای خیرآباد بخش مرکزی سمنان اجرایی شده است.
شاهی با بیان اینکه پروژه سیستم نوین آبیاری در هشت هکتار از اراضی کشاورزی روستای خیرآباد سمنان اجرایی شده است اضافه کرد: این پروژه با هدف افزایش راندمان آبیاری تعریف و برای تکمیل آن بیش از ۵۳۲ میلیون ریال از محل اعتبارات عمرانی ملی و ۲۸۹ میلیون ریال نیز از محل خودیاری تأمین شده است.
به گفته وی، احداث استخر ذخیره آب کشاورزی در روستای خیرآباد سمنان نیز ۲۵۱ میلیون ریال هزینه داشته است که ۱۵۱ میلیون ریال آن از محل اعتبارات عمرانی استانی و یکصد میلیون ریال آن نیز به صورت خودیاری تأمین شده است.

 

طراحی سایت توسط فراکارانت