English | شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سمنان: جاده دسترسی مجتمع گاوداری اعلا در سمنان آسفالت شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سمنان با اشاره به اهمیت تکمیل زیرساخت‌های بخش کشاورزی و دامداری در این شهرستان و برنامه‌ریزی انجام‌شده در این زمینه گفت: در همین راستا جاده دسترسی مجتمع گاوداری اعلا در شهرستان سمنان آسفالت شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، علی آقا شاهی در نشست شورای معاونان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سمنان اظهار داشت: پروژه آسفالت مجتمع گاوداری اعلای سمنان در مسیری به طول ۶ کیلومتر انجام‌شده و درمجموع بیش از ۳۰ هزار مترمربع در این مسیر عملیات آسفالت انجام‌شده است.
وی با اشاره به اینکه مجتمع اعلا از مهم‌ترین واحدهای گاوداری در شهرستان سمنان به شمار می‌رود بیان کرد: این مجتمع گاوداری شامل ۱۲۰ واحد مجزای گاوداری است که درمجموع ظرفیت پرورش بیش از ۹ هزار رأس گاو را دارد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سمنان اضافه کرد: ظرفیت پرورش گاو در این واحدهای گاوداری در این مجتمع بزرگ، ۵۰، ۱۰۰، ۱۵۰ و ۲۰۰ رأس است.
شاهی با اشاره به آخرین وضعیت فعالیت واحدهای این مجتمع بیان کرد: هم‌اکنون ۳۷ واحد این مجتمع فعال بوده و ۶۰ واحد آن نیز پروانه بهره‌برداری اخذ کرده‌اند.
وی با بیان اینکه مالکان چهار واحد از این مجتمع در حال احداث واحد گاوداری خود هستند گفت: ۱۶ واحد مجتمع گاوداری اعلای سمنان نیز نیمه‌تمام و غیرفعال است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سمنان با اشاره به اینکه بیش از هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای این پروژه هزینه شده است تصریح کرد: هفت میلیارد ریال از این مبلغ از سوی دولت و ۵۰۰ میلیارد ریال از آن نیز بابت زیرسازی مسیر با مشارکت مالکان واحدهای این مجتمع گاوداری تأمین‌شده است.

 

طراحی سایت توسط فراکارانت