English | چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میامی گفت: سطح زیر کشت گل محمدی در میامی ۵۰ درصد افزایش یافت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میامی با اشاره به سطح زیر کشت گل محمدی در این شهرستان گفت: سطح زیر کشت گل محمدی در میامی ۵۰ درصد افزایش یافت.
به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان میامی، علی‌اصغر محمدی اظهار داشت: سطح زیر کشت گل محمدی در این شهرستان ۴۰ هکتار است که نسبت به سال گذشته بیش از ۵۰ درصد افزایش داشته است.
وی با بیان اینکه اقدامات متعددی برای توسعه کشت گل محمدی در شهرستان میامی انجام شد افزود: ارائه یارانه نهال به متقاضیان و ارائه تسهیلات به متقاضیان کاشت گیاهان دارویی برخی از این اقدامات بوده است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میامی خاطرنشان کرد: برگزاری همایش گل محمدی و بازدید از باغستان‌های گل محمدی کاشان از دیگر اقداماتی بود که با هدف توسعه کشت گل محمدی و افزایش انگیزه در بهره‌برداران در شهرستان میامی انجام شد.
محمدی با بیان اینکه سال‌های نخستین باروری گلستان‌های گل محمدی است افزود: پیش‌بینی می‌شود از هر هکتار ۸۰۰ کیلوگرم گل محمدی برداشت شود.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میامی افزود: از مجموع سطح زیر کشت گل محمدی ۱۱ هکتار آن بارور و ۲۹ هکتار آن نهال است.
محمدی با اشاره به استفاده از سیستم‌های نوین آبیاری در اراضی کشاورزی این شهرستان گفت: ۳ هکتار از اراضی زیر کشت گل محمدی مجهز به سیستم آبیاری تحت‌فشار است.

طراحی سایت توسط فراکارانت