English | سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳

مدیر شعبه شرکت شهرک‌های کشاورزی استان سمنان معرفی شد.

مدیر شعبه شرکت شهرک‌های کشاورزی استان سمنان در آئینی با حضور برخی از مسئولان این سازمان معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، «شهرام کردی» در آئینی با حضور معاون توسعه مدیریت منابع سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان و برخی دیگر از کارکنان این سازمان به‌عنوان مدیر شعبه شرکت شهرک‌های کشاورزی استان سمنان معرفی شد.

در حکمی از سوی علیرضا بزرگی رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی «شهرام کردی» به‌عنوان مدیر جدید شرکت شهرک‌های کشاورزی منصوب و معرفی شد.

در این حکم آمده است که «با توجه به سوابق و تجارب جنابعالی به‌موجب این حکم به سمت مدیر شعبه شرکت شهرک‌های کشاورزی استان سمنان منصوب می‌شوید؛ لازم است با عنایت به رسالت شرکت مبنی بر هدایت راهبری، احداث و توسعه زیرساخت‌ها، اداره امور نظارت بر مجتمع‌ها و شرکت شهرک‌های کشاورزی در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به‌ویژه تأکیدات وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر توسعه شهرک‌های کشاورزی با هدف افزایش بهره‌وری از منابع آب و انرژی و دیگر عوامل تولید و همچنین استفاده از قابلیت‌های تولیدی در زیر بخش‌های گلخانه‌ای، دام و شیلات، ایجاد زنجیره تولید در مجتمع‌ها و شهرک‌های کشاورزی با هماهنگی و همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان نهایت مساعی و اهتمام لازم را معمول دارید.

 امید است با توکل به خداوند سبحان در راه خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران در انجام وظایف و مأموریت‌های شرکت موفق و مؤید باشید».

در پایان از زحمات «بیژن ایرانپور» مدیر پیشین شرکت شهرک‌های کشاورزی استان سمنان نیز با اهدا لوحی قدردانی شد.

طراحی سایت توسط فراکارانت