English | سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳

مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان خبر داد : صدور مجوز برای ۴ واحد کشاورزی با ظرفیت تولید ۳۶۰۰۰تن محصول

مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان خبر داد

صدور مجوز برای ۴ واحد کشاورزی با ظرفیت تولید ۳۶۰۰۰تن محصول

مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از صدور مجوز برای ۴ واحد کشاورزی با ظرفیت تولید ۳۶هزار تن محصول خبرداد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، رحمت‌الله کاشی با اشاره به صدور ۴ مجوز تأسیس واحدهای کشاورزی و دامی در شهریورماه امسال داشت: ۳مورد از این مجوزها در بخش دام و طیور و یک مجوز نیز در بخش زراعی بوده است.

وی به میزان سرمایه‌گذاری پیش بینی شده برای راه‌اندازی این ۴ واحد تولیدی اشاره کرد و گفت: ۱۹۷۵۵۳میلیون ریال سرمایه‌گذاری ثابت و همچنین ۶۸۰۸۷ میلیون ریال نیز سرمایه در گردش این واحدهای تولیدی پس از بهره‌برداری کامل است.

مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان خاطرنشان کرد: از مجموع ۱۹۷۵۵۳ میلیون ریال سرمایه ثابت پیش بینی شده برای راه‌اندازی این واحدها؛ ۱۴۶۸۰۵ میلیون ریال در بخش دام و طیور بوده و ۵۰۷۴۸میلیون ریال نیز در بخش زراعی است.

کاشی اضافه کرد: از مجموع ۶۸۰۸۷ میلیون ریال سرمایه در گردش آن ۴ واحد تولیدی ۱۴۶۸۰۵میلیون ریال در بخش دام و طیور بوده و ۳۲۰۲ میلیون ریال نیز در بخش زراعی است.

وی به میزان ظرفیت تولید این واحدهای کشاورزی و دامی در استان سمنان اشاره کرد و گفت: در صورت بهره‌برداری کامل از این واحدها، سالانه ۳۶هزار تن به ظرفیت فرآوری انواع محصولات کشاورزی و دامی در استان سمنان افزوده می شود.

مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان تصریح کرد: این واحدها برای تولید این میزان محصول، ۷۳ هزار و ۵۴۹ تن از انواع مواد خام زراعی و دام و طیور را مصرف می‌کنند.

کاشی با بیان اینکه بهره‌برداری از این واحدها زمینه ایجاد اشتغال جدید را در استان فراهم می‌کند تصریح کرد: با بهره‌برداری کامل از این واحدهای کشاورزی و دامی زمینه اشتغال برای ۱۵۳ نفر در استان سمنان ایجاد می‌شود.

طراحی سایت توسط فراکارانت