English | جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

مراسم بزرگداشت سوم خرداد در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برگزار شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از برگزاری مراسم بزرگداشت حماسه سوم خرداد در این سازمان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، سید حسن میرعماد در این آئین اظهار داشت: تعدادی از جهادگران این استان در عملیات آزاد سازی خرمشهر حضور داشتند.
وی با بیان اینکه جهادگران استان سمنان در هشت سال دفاع مقدس حضور پررنگ داشتند افزود: جهادگران استان سمنان در عملیات بیت المقدس پنج شهید را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کردند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به حماسه بزرگ آزاد سازی خرمشهر گفت: فتح خرمشهر نمایش مقاومت ملی بود.
میرعماد با بیان اینکه در حماسه بزرگ فتح خرمشهر عوامل متعددی دخیل بود افزود: اتحاد و همدلی و مقاومت یکی از مهم‌ترین عوامل بود که پیروزی بزرگی را در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران رقم زد.
وی با اشاره به جمله معروف بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران درباره آزادسازی خرمشهر مبنی بر اینکه« خرمشهر را خدا آزاد کرد» گفت: اراده خداوند در نصرت و پیروزی رزمندگان اسلام در حماسه آزادسازی خرمشهر مشهود بود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با تأکید بر اینکه امروز لازم است تا فرزندان این مرزوبوم با رشادت‌های رزمندگان و جوانان دوران دفاع مقدس در این نبرد نابرابر آشنا شوند تصریح کرد: باید راویان دفاع مقدس جلوه‌های ناب رشادت‌های فرزندان ایران اسلامی در جنگ تحمیلی را به نسل آینده کشورمان منتقل کنند.
میرعماد آزادی خرمشهر را نشانه‌ای از اراده و اقتدار جمهوری اسلامی ایران به جهانیان دانست.

 

 

طراحی سایت توسط فراکارانت