English | پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

مراسم توديع و معارفه معاونت توليدات گياهي سازمان جهاد كشاورزي استان

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان مراسم تودیع و معارفه معاونت تولیدات گیاهی سازمان در جلسه شورای هماهنگی سازمان و با حضور ریاست سازمان و مدیران و معاونین و جمعی از بهره بردارن ، صنوف و شرکت ها در سالن جلسات شهید شاهی سازمان انجام پذیرفت .
بر اساس این گزارش جناب آقای سید حسن میرعماد ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان طی حکمی جناب آقای لطف اله رضایی را به مدت ۴ سال به سمت معاونت تولیدات گیاهی سازمان منصوب کرد و از زحمات جناب آقای مهندس حسین اصغری که به سمت مدیر کل دفتر محصولات علوفه ای و جالیزی وزارت جهاد کشاورزی ارتقا یافت ، تقدیر و تشکر کرد.
در این مراسم جناب آقای مهندس حسین اصغری ضمن تقدیر و تشکر از همکاران استانی و شهرستانی و با اشاره به مسائل مهمی از قبیل مساله بحران آب و مدیریت سازمان جهاد کشاورزی در این راستا پرداختند . در ادامه مهندس رضائی و معاون تولیدات گیاهی سازمان در خصوص اهم برنامه های معاونت تولیدات گیاهی سازمان به بیان توضیحاتی در این زمینه پرداختند.
در خاتمه جناب آقای مهندس میرعماد ، ریاست سازمان از زحمات آقای مهندس اصغری در طول چندین سال خدمت رسانی به بهره برداران بخش کشاورزی در استان و شهرستان تقدیر و تشکر به عمل آوردند.
در پایان مراسم ریاست سازمان جهاد استان ، مدیران ، معاونین ستاد ، سازمان تعاون روستایی ، شرکت خدمات حمایتی ، سازمان نظام مهندسی ، مدیران شهرستانهای استان، شرکت ها و صنوف ، نمایندگان کشاورزان استان با حضور در جلسه و تقدیم لوح و هدایا از زحمات جناب آقای مهندس اصغری تقدیر بعمل آوردند.

 

طراحی سایت توسط فراکارانت