English | سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برگزار می شود

 

 


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر مراسم گرامیداشت این حماسه بزرگ در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ابوالحسن صباغی اظهار داشت: این مراسم بزرگداشت، چهارم خرداد بعد از نماز ظهر و عصر در محل نمازخانه سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برگزار می شود.
وی با بیان اینکه جهادگران استان سمنان در هشت سال دفاع مقدس حضور پررنگ داشتند خاطرنشان کرد: تعدادی از شهدا و جانبازان و ایثارگران حماسه سوم خرداد از جهادگران استان سمنان بودند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان گفت: جهادگران استان سمنان در عملیات بیت المقدس پنج شهید را تقدیم به نظام جمهوری اسلامی ایران کردند.
صباغی افزود: همچنین دو نفر از آزادگان سرافراز جهادگر استان سمنان در عملیات آزادسازی خرمشهر حضور داشتند.
وی با اشاره به برخی از برنامه های مراسم گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: در این مراسم از جانبازان و خانواده‌های شهدائی که در عملیات بیت المقدس حضور داشتند تقدیر می شود.
وی سخنرانی نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی و فضاسازی مناسب با سالروز آزادی خرمشهر را از دیگر برنامه های این مراسم بزرگداشت عنوان کرد.
وی با بیان اینکه باید فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان انتقال داده شود هدف از برگزاری مراسم سالروز بزرگداشت حماسه سوم خرداد در سازمان جهاد کشاورزی را تبیین این فرهنگ در بین نسل جوان عنوان کرد و افزود: باید یاد و خاطره حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین شود.

طراحی سایت توسط فراکارانت