English | شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان: زنان جامعه اسلامی حضرت فاطمه (س) را الگوی خود قرار دهند

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان:

زنان جامعه اسلامی حضرت فاطمه (س) را الگوی خود قرار دهند/ سبک زندگی حضرت فاطمه (س) در جامعه ترویج شود

 مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه باید زنان جامعه اسلامی حضرت فاطمه (س) را الگوی خود قرار دهند گفت: باید سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) در جامعه ترویج شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا میرزائیان در آئین نکوداشت مقام زن که در محل سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برگزار شد اظهار داشت: باید همه ما و بویژه زنان تلاش کنند تا سبک زندگی حضرت فاطمه (س) را در زندگی خود پیاده کنند.

وی به برخی از ویژگی‌های سبک زندگی این بانوی بزرگوار اشاره کرد و گفت: عزت طلبی و عروج معنوی، ساده‌زیستی و دوری از تجمل‌گرایی برخی از ویژگی‌های زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) بود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اضافه کرد: تربیت فرزندان نمونه، دلسوزی، مهربانی نسبت به خانواده، وفاداری و امانت‌داری و ایثار و فداکاری در راه خدا از دیگر ویژگی‌ها برجسته این بانوی بزرگوار بود که در زندگی پر از برکت خود آن‌ها را پیاده می‌کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرزائیان خاطرنشان کرد: مؤمنان باید تلاش کنند تا این سبک زندگی و شیوه رفتاری را در زندگی و رفتار روزمره خود الگو قرار داده و پیاده کنند تا موردپسند فاطمه زهرا (س) قرار گیرد.

وی به حدیثی از حضرت علی (ع) اشاره کرد و گفت: ایشان فرمودند که حسن و حسین (ع) به‌منزله دو چشمان تیزبین پیامبر اسلام بودند و من نیز به‌منزله دست توانای ایشان بودم؛ اما فاطمه (س) قلب پیامبر بودند و اگر شیعیان حرف یا عملی انجام دهند که حضرت فاطمه (س) شاد شود در اصل سبب شادی قلب پیامبر اسلام (ص) شده‌اند و اگر همچنین عمل نادرستی انجام دهند که سبب آزردگی این بانوی بزرگوار شوند قلب پیامبر اسلام را آزرده‌اند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اضافه کرد: آنچه از احادیث و روایات برمی‌آید همه ما باید تلاش کنیم تا به شیوه‌ای زندگی کنیم تا قلب بانوی دوعالم از ما مکدر نشود.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان هم‌زمان با روز زن، کارمندان زن سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان تجلیل شدند.

طراحی سایت توسط فراکارانت