English | جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان: مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با عطر قرآن مزین خواهد شد.

مسئول  حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان از برگزاری مسابقات قرآنی در سطح استان ویژه روستائیان و عشایر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان عبدالله قربانیان در جلسه ای که به همین منظور در سالن جلسات شهید عظمت پناه سازمان برگزار شدگفت: این مسابقات طبق سنوات قبل ویژه  روستائیان و عشایر استان در ایام الله دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تقارن مسابقات قرانی امسال با جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود:ویژگی بسیار مهم مسابقات قرآنی امسال تقارن با جشن پیروزی انقلاب اسلامی است که این مهم را باید به فال نیک گرفت و قطعاٌ این واقعه می تواند از یک طرف به بالا بردن کیفیت این مسابقات و از طرف دیگر فضای برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را با عطر قرآن مزین کند.

قربانیان در ادامه اظهار داشت:این مسابقات با همکاری اداره کل حج و اوقاف استان ،سازمان تعاون روستا،اداره کل عشایر استان،اداره کل منابع طبیعی استان،اداره کل آموزش و پرورش استان،سازمان تبلیغات اسلامی و بسیج عشایر برگزار خواهد شد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان به رشته های مسابقات اشاره کرد وگفت:این مسابقات در رشته های حفظ یک جزء،حفظ پنج جزء، حفظ۱۰جزء،(ویژه برادران و خواهران)،قرائت(ویژه برادران)،ترتیل(ویژه خواهران)،اذان(ویژه برادران)،دعاخوانی و مناجات خوانی(ویژه برادران)تفسیر موضوعی (برادران و خواهران)که انتخابی آیات قرآن در زمینه کشاورزی است به رقابت خواهند پرداخت.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان این مسابقات در تاریخ۱۵ بهمن ماه سال جاری در استان برگزار خواهد شد و اطلاع رسانی کامل آن از طریق پوستر، صفحات مجازی ،سایت و…..متعاقبا صورت خواهد گرفت.

 

طراحی سایت توسط فراکارانت