English | پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان: آمادگی حوزه جهت اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و عقیدتی

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی بر آمادگی کامل حوزه نمایندگی ولی فقیه جهت اجرای برنامه های فرهنگی و عقیدتی تاکید کرد.
حجت الاسلام و المسلمین عبدالله قربانیان در دیدار با مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اهمیت و جایگاه فعالیتهای عقیدتی و فرهنگی در جامعه و ضرورت حفظ و ترویج این جایگاه بیان کرد: اینگونه فعالیتها اگر با برنامه ریزی صحیح و هدفمند با رویکردی نوین برای مردم و بخصوص نسل جوان جامعه تبیین و اجرا گردد به طور حتم می تواند خلاء موجود که منجر به آسیب های فرهنگی و عقیدتی در جامعه شده است را پر کند.
وی افزود: در راستای ترویج افکار و اندیشه و فرهنگ ناب ایرانی اسلامی با یک نسل جوان مطالبه گر و کنجکاو روبرو هستیم و با این نسل نمی توان به شیوه های سنتی و ناکارآمد عمل کرد.البته هرچند در برخی موارد باید از سنت ها هم پیروی کرد و آنها را الگو قرار داد.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان تصریح کرد: جهاد و سپاه به عنوان دو بازو و نیروی مکتبی و اعتقادی است که وظیفه بسیار مهمی را بر دوش دارند و باید در کنار یکدیگر با تأسی از اندیشه های ناب و زلال و به کار گیری ابزار مناسب و نوین که در کشور ما وجود دارد در برنامه ریزی و هدف گذاری و اجرای برنامه های فرهنگی و عقیدتی بکوشند.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین حسینی دیباجی ضمن تبریک انتصاب بجا و شایسته حجت الاسلام و المسلمین قربانیان به عنوان مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان بر توسعه روابط بین جهاد و سپاه تاکید کرد.

طراحی سایت توسط فراکارانت