English | پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی از کشاورزی به عنوان شغلی الهی نام برد.

کشاورزی شغلی الهی است

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی از کشاورزی به عنوان شغلی الهی نام برد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، آیت‌الله سید رضا تقوی در دیدار با جهادگران استان سمنان اظهار داشت: زارع اصلی خداوند است و بنابراین کار زراعت و فعالان حوزه جهاد کشاورزی کاری الهی است.

وی با اشاره به اینکه تأمین معیشت هم به لحاظ کیفی و به لحاظ کمی به عهده کارکنان وزارت جهاد کشاورزی است افزود: محصولات کشاورزی که به نحو مطلوب به دست مردم می‌رسد حاصل تلاشهای جهادگران وزارت جهاد کشاورزی است.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه بخشی از نشاط اجتماعی را نشاط جسمی تشکیل می‌دهد تصریح کرد: نشاط جسم به تغذیه صحیح بر‌می‌گردد؛ بنابراین کار جهادگران جهاد کشاورزی در این زمینه نیز بسیار ارزشمند است.

آیت‌الله تقوی با اشاره به اهمیت و گستردگی فعالیت کارکنان جهاد کشاورزی در ایجاد امنیت غذایی در کشور تصریح کرد: نقش خدمتگذاران در جهاد کشاورزی آنقدر بزرگ است که کمترین نقص احتمالی در ارائه محصولات می‌تواند بیشترین مشکل را در بازار ایجاد کند.

وی با بیان اینکه بستر کار کشاورزی، طبیعت بوده و فعالان در این بخش با هیچ محیط مصنوعی سر و کار ندارند خطاب به کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: کار شما لطافت را به جامعه تقدیم می‌کند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به لزوم توجه به تکریم ارباب رجوع در همه بخش‌های کشور، بر لزوم خدمت‌رسانی کارکنان جهاد کشاورزی به مراجعان خود با رعایت گشاده‌رویی تأکید کرد.

طراحی سایت توسط فراکارانت