English | سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان معرفی شد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان معرفی شد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با حضور حجت‌الاسلام تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدرضا تقوی در این آئین که در محل سالن شهید شاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برگزار شد اظهار داشت: خدمت کردن به مردم و کار کردن برای نظام جمهوری اسلامی ایران عبادت است.

وی با بیان اینکه امنیت امروز کشور مرهون خون شهدا است افزود: امروز هر چه داریم از شهدا است و از این رو همه باید قدردان شهدا باشیم.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به توطئه‌های متعدد آمریکا علیه ملت ایران گفت: با حفظ اتحاد و همدلی در کشور استکبار جهانی و در رأس ان آمریکا هیچ کاری از پیش نمی‌برد.

حجت‌الاسلام و المسلمین تقوی با بیان اینکه نباید برای رفع مشکلات کشور به بیرون نگاه داشته باشیم افزود: باید برای رفع مشکلات کشور از توان داخلی استفاده کنیم، و اگر اینگونه مقاوم و محکم برخورد کنیم عزت و بزرگی و آزادمنشی برای کشور به ارمغان می‌آید.

وی با اشاره به ضرورت حفظ اتحاد و همدلی از سوی قوای سه‌گانه و همچنین مردم گفت: با حفظ وحدت و یکپارچگی توطئه‌های دشمن خنثی شده و ناامید می‌شود.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه کشور جمهوری اسلامی ایران یک رهبر بی بدیل، الهی، سیاستمدار و آگاه به مسائل جهانی دارد تصریح کرد: همه باید با حفظ وحدت و با پیروی از ولایت فقیه حرکت کنیم و تلاش کنیم با تکیه بر توان داخلی مشکلات را رفع کنیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در این آئین از زحمات غلامرضا میرزائیان مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی تجلیل و حجت‌الاسلام عبدالله قربانیان به عنوان مسئول جدید معرفی شد.

طراحی سایت توسط فراکارانت