English | پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان :جهادگران استان سمنان در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی خوش درخشیدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به نقش ویژه جهادگران استان سمنان در دفاع مقدس گفت: جهادگران استان سمنان در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی چه در زمان دفاع مقدس و چه پس از آن خوش درخشیدند.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان حجت‌الاسلام عبدالله قربانیان در جلسه مجمع تشکل ها و حرکت های جهادی استان سمنان اظهار داشت: نقش جهادگران استان سمنان در دفاع مقدس بی‌بدیل بود و پس از آن نیز شاهد حضور موثر آنان در سازندگی کشور پس از هشت سال جنگ تحمیلی بودیم.
وی افزود: امروز هم جهادگران استان سمنان ضمن خدمت جهادی در عرصه های تأمین امنیت غذایی، در کمک و پشتیبانی از مدافعان حرم پیشتازی کرده و محموله های متعددی از مواد غذایی و خوراکی به جبهه مقاومت اسلامی در کشور سوریه از سوی جهادگران این استان ارسال شد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به تشکیل مجمع تشکل ها و حرکت های جهادی در وزارت جهاد کشاورزی و با نقش آفرینی نماینده ولی فقیه در این وزارتخانه خاطرنشان کرد: امیدواریم که این راه آغاز خوبی برای هم افزایی میان تشکر های جهادی در کشور و استان سمنان باشد؛ چراکه گروه‌های جهادی در استان سمنان از گروه‌های با برنامه و موفق هستند.
حجت‌الاسلام قربانیان با اشاره به فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد: این انقلاب اسلامی شامل برکات و دستاوردهای بسیاری است که باید برای مردم معرفی شود و امروز همه باید برای حفظ نعمت انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

طراحی سایت توسط فراکارانت