English | جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

معاون استاندار سمنان:تخم‌مرغ موردنیاز استان سمنان تأمین می‌شود

معاون استاندار سمنان:

تخم‌مرغ موردنیاز استان سمنان تأمین می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان بر ضرورت تأمین‌ و توزیع تخم‌مرغ موردنیاز در استان تأکید کرد و گفت: باهدف تنظیم بازار تخم‌مرغ میزان موردنیاز این محصول از خارج استان تأمین می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، آقا محمد همتیان پیش از ظهر امروز در کارگروه تنظیم بازار که در محل سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد با بیان اینکه این کارگروه باهدف تنظیم بازار در ایام پایانی سال برگزارشده است اظهار داشت:

وی با بیان اینکه استان سمنان ازنظر میزان تولید تخم‌مرغ دارای جایگاه مناسبی است افزود: برای تأمین تخم‌مرغ موردنیاز استان ابتدا از میزان موجود در استان استفاده شود و در صورت لزوم مقدار موردنیاز وارد شود.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه توزیع تخم‌مرغ نباید تنها معطوف به مرکز استان باشد تصریح کرد: تلاش شود تا این توزیع به‌صورت مناسب در سراسر استان انجام شود.

همتیان بر ضرورت نظارت و بازرسی مستمر برای توزیع مناسب تخم‌مرغ در استان تأکید کرد و گفت: باید تخم‌مرغ توزیعی با قیمت مصوب و به قیمت هر شانه ۱۲ هزار و ۴۰۰ در اختیار مصرف‌کننده قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در ایام پایانی سال باید با کنترل و نظارت مستمر آرامش نسبی در بازار استان فراهم شود تصریح کرد: باهدف تنظیم بازار برگزاری نمایشگاه بهاره در دستور کار قرار دارد.

طراحی سایت توسط فراکارانت