English | شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

معاون استاندار سمنان: برنامه‌ریزی لازم برای رفع مشکلات شرکت کشت و صنعت شهمیرزاد انجام شود

معاون استاندار سمنان:

برنامه‌ریزی لازم برای رفع مشکلات شرکت کشت و صنعت شهمیرزاد انجام شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان گفت: برنامه‌ریزی لازم برای رفع مشکلات شرکت کشت و صنعت شهمیرزاد انجام شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، محمد همتیان در نشست بررسی رفع موانع و مشکلات شرکت کشت و صنعت شهمیرزاد که با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و برخی دیگر از مدیران استان برگزار شد اظهار داشت: باید این مجموعه موفق تولیدی به عنوان یک الگوی موفق تولید در کشور و استان معرفی شود.

وی با اشاره به ضرورت رفع مشکلات و موانع این شرکت گفت: شرکت کشت و صنعت شهمیرزاد در حال حاضر دارای ۱۳ هزار عضو بوده و نمونه یک الگوی موفق مردمی در بخش سرمایه‌گذاری است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان با بیان اینکه همه مسئولان مرتبط باید برای رفع این مجموعه تولیدی تلاش کنند، مشکلات مالی برای احداث گلخانه در این شرکت را یکی از مسائل مطرح شده از سوی هیئت مدیره این شرکت عنوان کرد و گفت: در این جلسه مقرر شد تا تسهیلات لازم برای احداث گلخانه از محل اعتبارات عشایری و روستایی استان تأمین شود.

همتیان ایجاد سد خاکی را از دیگر مشکلات مطرح شده در این جلسه عنوان کرد و گفت : مقرر شد تا با همکاری اداره کل منابع طبیعی و ابخیزداری استان سمنان نیز این سد خاکی احداث شود.

وی رفع موانع و مشکلات در حریم تأسیسات را از دیگر مصوبات این جلسه عنوان کرد و گفت: تلاش می‌شود تا با همکاری دستگاه‌های ذیربط مسائل و مشکلات این مجموعه تولیدی رفع شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان با بیان اینکه در گذشته نیز مجوزهایی در بخش دامداری و پرورش گوشت مرغ برای این مجموعه تولیدی صادر شده است از مدیران شرکت کشت و صنعت شهمیرزاد خواست تا اقدامات لازم برای عملیاتی کردن و راه اندازی این واحدها انجام دهند.

طراحی سایت توسط فراکارانت