English | پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

معاون سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان: ۴۶۰ نفر از بهره‌برداران بخش دامپروری استان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند

معاون سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان:

۴۶۰ نفر از بهره‌برداران بخش دامپروری استان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به اخذ تسهیلات رونق تولید از سوی واحدهای دامی این استان گفت: تاکنون ۴۶۰ نفر از بهره‌برداران بخش دامپروری استان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، مصطفی شاه‌حسینی به ارزش ریالی تسهیلات دریافت شده از سوی بهره‌برداران بخش دامی استان اشاره کرد و اظهار داشت: شاغلان بخش دامپروری استان برای احیای واحد دامی خود و برای تأمین نقدینگی حدود ۶۲۵ میلیارد و ۷۲۷ میلیون ریال تسهیلات رونق تولید دریافت کردند.

وی خاطرنشان کرد: در راستای رفع موانع تولید واحدهای دامی استان در مجموع تعداد ۹۶۸ واحد برای دریافت تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل معرفی شدند تا از محل این تسهیلات برای تأمین نقدینگی و همچنین ادامه فعالیت واحد دامی خود اقدام کنند که در مجموع از این افراد معرفی‌شده تعداد ۴۶۰ نفر موفق به اخذ تسهیلات شدند.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه این تعداد شاغل در واحدهای دامی استان برای دریافت یک میلیارد و ۴۵۲ میلیون و ۹۲۰ هزار ریال به بانک عامل معرفی‌شده بودند تصریح کرد: از این میزان در مجموع بیش از ۶۲۵ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در بخش دامپروری استان اخذ شد.

شاه‌حسینی با اشاره به اقدامات انجام‌شده از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان در راستای حمایت از واحدهای دامی گفت: با هدف رفع موانع تولید و تأمین نقدینگی شاغلان بخش دامپروری استان واحدهای تولیدی بخش دامی استان که با مشکلاتی مواجه بودند برای دریافت تسهیلات معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ۵۹۸ واحد دامداری صنعتی و یک هزار و ۲۰۰ واحد دامداری سنتی در استان سمنان فعال است.

طراحی سایت توسط فراکارانت