English | پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

معاون سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان: نقش جهادگران استان سمنان در دفاع مقدس زبانزد بود

معاون سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان:

نقش جهادگران استان سمنان در دفاع مقدس زبانزد بود

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به ایثارگری‌های این شهدای زنده در هشت سال دفاع مقدس گفت: نقش جهادگران استان سمنان در دفاع مقدس زبانزد بود.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، ابوالحسن صباغی در آئین تجلیل از جانبازان این سازمان اظهار داشت: جانبازان بهترین یادگاران دوران دفاع مقدس هستند که باید قدر آنان را دانست.

 وی جانبازان را شهدای زنده نامید و گفت: جانبازان با هدف حفظ اسلام و انقلاب به جبهه‌های جنگ رفتند و در راه انقلاب و اسلام مدال پرافتخار جانبازی را به گردن آویختند.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه در ۸ سال جنگ تحمیلی حدود ۲۷ هزار نفر به تکرار از طریق نهاد جهاد سازندگی به جبهه‌های جنگ اعزام شدند گفت: نقش جهادگران استان سمنان در دفاع مقدس زبانزد و بی‌نظیر بود.

صباغی افزود: از مجموع افرادی که از طریق نهاد جهاد سازندگی به جبهه اعزام شدند حدود یک هزار و ۲۲۱ نفر به مقام جانبازی نائل شدند.

وی با بیان اینکه تعدادی از این جانبازان سرافراز در سازمان جهاد کشاورزی شاغل بودند و برخی نیروهای عمومی غیر شاغل بودند افزود: از این تعداد ۱۶۱ نفر شاغل در سازمان جهاد کشاورزی بودند که در حال حاضر ۱۰۲ نفر از این افراد بازنشسته شدند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان هم‌زمان با روز جانباز ۲۲ نفر از جانبازان مرکز استان تجلیل شدند.

طراحی سایت توسط فراکارانت