English | پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

معاون سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان: تشکل‌های دامی استان سمنان برای اجرای طرح «هویت‌دار کردن دام» مشارکت کنند

معاون سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان:

تشکل‌های دامی استان سمنان برای اجرای طرح «هویت‌دار کردن دام» مشارکت کنند

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان مشارکت هرچه بیشتر تشکل‌های دامی این استان را در راستای اجرای طرح «هویت‌دار کردن دام» خواستار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، مصطفی شاه حسینی در همایش رؤسای مراکز ترویج شهرستان‌های استان با مسئولان سازمان اظهار داشت: ایجاد سامانه امور دام موضوعی است که سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از سال‌های گذشته به دنبال آن بوده است.

وی با اشاره به عملکرد مناسب سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در موضوع آمارگیری زنبور عسل و شیلات و ثبت آن در سامانه عنوان کرد: در بحث آمارگیری زنبور عسل با تلاش‌های انجام شده، سمنان جزء نخستین استان‌های کشور بود که این طرح را به نحو مطلوب انجام و به پایان رسانیده است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اضافه کرد: باید مشکلات سامانه امور دام هم در سطح کشور رفع شود تا هرچه سریع‌تر بتوان آمار دام استان سمنان را وارد این سامانه کرد. و برای این منظور پیگیری های لازم و پیشنهادات اجرائی نیز اعلام گردیده است.

وی با تأکید بر لزوم اجرای طرح هویت‌دار کردن دام‌های استان سمنان تأکید کرد: باید این طرح با کمک تشکل‌های دامی و دامداران انجام شود.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اضافه کرد: در دست داشتن آمار دقیق کمک شایانی در جهت برنامه ریزی دقیق و بهتر در راه رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده تولیدات دامی خواهد کرد.

طراحی سایت توسط فراکارانت