English | پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

معاون وزیر جهاد کشاورزی از شرکت فرآوری تخم مرغ در آرادان بازدید کرد

 

معاون بهبود تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی پیش از ظهر امروز در جریان سفر یکروزه خود به استان سمنان از شرکت فرآوری تخم مرغ در شهرستان آرادان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، سیدحسن میرعماد در حاشیه بازدید معاون وزیر جهاد کشاورزی از شرکت تلادم واقع در شهرستان آرادان اظهار داشت: این شرکت مجری طرح فرآوری تخم مرغ است.

وی با اشاره به شرایط صدور پروانه بهره برداری طرح فرآوری تخم مرغ در آرادان گفت: مساحت زمین محل اجرای این طرح ۲۳ هزار و ۶۹۱ مترمربع است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بیان داشت: تولیدات شرکت تلادم در سه بخش تخم مرغ پاستوریزه مایع، بسته بندی تخم مرغ و تخم مرغ مایع است که ظرفیت تولیدات این شرکت در سه بخش ذکر شده ۹ هزار و ۵۰۰ تن است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه این طرح زمینه اشتغال برای ۳۲ نفر را فراهم کرده است گفت: سرمایه ثابت شرکت تلادم ۱۳۶۱۲ میلیون ریال است و برای خرید ماشین آلات این شرکت ۶۰۹۰ میلیون ریال هزینه شده است.

میرعماد بیان داشت: در صورت توسعه طرح فرآوری تخم مرغ در آرادان زمینه اشتغال برای ۱۰۷ نفر ایجاد خواهد شد و ظرفیت تولیدات این شرکت از ۹ هزار و ۵۰۰ تن به ۱۳ هزار و ۸۸۱ تن افزایش می یابد.

وی افزود: با توسعه این طرح تولیدات این شرکت در بخش های تخم مرغ مایع پاستوریزه، پودر سفیده تخم مرغ، پودر پوست تخم مرغ، پودر تخم مرغ کامل، پودر زرده تخم مرغ انجام خواهد شد و سرمایه ثابت این شرکت نیز به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اظهار داشت: این واحد تولیدی در سال ۹۲ به دلیل برخی از مشکلات تعطیل شده بود که با پیگیری های انجام شده و همراهی متقاضی این واحد تولیدی مجددا در مهرماه سال گذشته راه اندازی شد.

طراحی سایت توسط فراکارانت