English | پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

میوه شب عید در استان سمنان ذخیره‌سازی شد؛ مردم نگران نباشند

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به تأمین میوه شب عید و انتقال آن به استان گفت: میوه شب عید در استان سمنان ذخیره‌سازی شده و مردم نباید در این زمینه نگران باشند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، سیدحسن میرعماد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۳۵۰تن سیب به استان انتقال داده شده و در سردخانه‌های استان ذخیره شده است و تا کنون بیش از ۹۰ درصد پرتقال  به استان منتقل و مابقی نیز ظرف روزهای آینده وارد استان می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه بهاره در استان سمنان اظهار داشت: این نمایشگاه در همه شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به اینکه این نمایشگاه به مدت ۸ روز و از ساعت ۱۵ بعدازظهر تا  ۲۳شامگاه برپا است افزود: ۱۱۶ غرفه در مرکز استان حضور خواهند داشت.

میرعماد با بیان اینکه اتحادیه پوشاک قرار است که جشنواره فروش بهاره را با حضور ۳۰۰ فروشگاه پوشاک در استان برپا کند، ادامه داد: عرضه پوشاک در این جشنواره ۱۰ درصد زیر قیمت بازار ارائه خواهد شد.

وی گفت: ۱۳۹ غرفه برای توزیع میوه در سطح استان پیش بینی شده است که ۶۰ غرفه متعلق به اصناف،  ۳۷غرفه متعلق به سازمان تعاون روستایی، ۱۰ غرفه متعلق به شهرداری‌های استان و ۳۲ غرفه نیز متعلق به مناطق روستائی که بیشترین جمعیت را دارا هستند می باشد.

وی بیان داشت: غرفه‌های توزیع میوه شب عید از ۲۴ اسفندماه آغاز به کار خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: در نمایشگاه بهاره غرفه‌هایی برای توزیع کالاهای اساسی‌ همچون مرغ و‌تخم‌مرغ، روغن و شکر و ‌برنج اختصاص داده شده است.

طراحی سایت توسط فراکارانت