English | پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

نخستین مدیر زن جهاد کشاورزی در استان سمنان منصوب شد.

در آئینی با حضور مسئولان جهاد کشاورزی استان، نماینده ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فاطمه سعیدی به‌عنوان نخستین مدیر زن جهاد کشاورزی در شهرستان سرخه منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، اسماعیل قربانیان نماینده ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی در آئین تودیع و معارفه اظهار داشت: بر اساس برخی از آیات قرآن مدیریت اسلامی دارای ویژگی‌هایی است که یکی از آن لیاقت و شایستگی و توانمندی فرد است. وی با اشاره به آیه ۳۴ سوره مبارکه بقره گفت: در این آیه آمده است که خداوند به فرشتگان می‌فرمایند بر آدم سجده کنید و این مهم نشان‌دهنده این است که در مدیریت اسلامی لیاقت و شایستگی بر سابقه ارجحیت دارد.
نماینده ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به دیگر آیه قران اضافه کرد: علم و توانایی از دیگر ویژگی‌هایی است که بر اساس آیات برای یک مدیر ویژگی مهمی محسوب می‌شود و درواقع توانایی علمی به توانایی جسمی ارجحیت دارد.
مدیر جدید جهاد کشاورزی شهرستان سرخه نیز در این آئین با اشاره به‌ضرورت استفاده از روش‌های نوین در بخش کشاورزی گفت: تبدیل کشاورزی سنتی به کشاورزی علمی و مکانیزه و علم محور یکی از سیاست‌های است که در برنامه‌های آتی خود و اداره مدیریت به آن توجه می‌کند.
فاطمه سعیدی با اشاره به‌ضرورت توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی گفت: اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی، توجه به بهره‌وری آب، توجه به کشت اصولی و توسعه کشت‌های متراکم و استفاده از حضور کارشناسان در مزرعه را از اهم برنامه‌های خود عنوان کرد.
مدیر پیشین جهاد کشاورزی شهرستان سرخه نیز در این آئین به برخی از اقدامات انجام شده اشاره کرد و اظهار داشت: جلب سرمایه گذاری و همچنین پرداخت تسهیلات که با حمایت بانکهای عامل ودر قالب صندوق توسعه ملی،اشتغال روستایی از جمله اقداماتی است که در این مدیریت انجام شد.
امیرآقا رضوی تشکیل مرکز خدمات حومه شهرستان، راه اندازی دفتز حوزه نمایندگی ولی فقیه در شهرستان سرخه، جذب و بکارگیری ۲۰ نفر از کارشناسان و کارشناسان ارشد با مشارکت سازمان و متخصص در رشته های مختلف کشاورزی ، تملک ۲قطعه زمین با مشارکت شهرداری و شوری شهر برای احداث ساختمان جدید مرکز خدمات و تغییر کاربری زمین برای ایجاد و احداث غرفه های عرضه مسقیم محصولات کشاورزی در این شهرستان را از مهم‌ترین اقدامات انجام شده در دوران تصدی مدیریت خود بر جهاد کشاورزی شهرستان سرخه عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در این آئین با تقدیر از امیر آقا رضوی مدیر پیشین جهاد کشاورزی شهرستان سرخه، فاطمه سعیدی به‌عنوان مدیر جدید جهاد کشاورزی این شهرستان معرفی شد.

 

طراحی سایت توسط فراکارانت