English | چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

نشست شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی در استان سمنان برگزار شد

نشست شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی در استان سمنان برگزار شد

نشست شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های زیرمجموعه وزارت جهاد با حضور اعضای این شورا همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، ابوذر حسین پور رئیس شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی در این نشست با اشاره به اهمیت و جایگاه بالای روابط عمومی اظهار داشت: روابط عمومی‌ها در کنار مطبوعات آزاد و رسانه‌ها همانند دو بال اطلاع رسانی هستند و زمینه دسترسی آزاد مردم به اطلاعات را فراهم می‌کنند.

وی با بیان اینکه امروز روابط عمومی به عنوان یک علم و فن شناخته شده است افزود : روابط عمومی آئینه یک سازمان است و هر چه شفاف‌تر عمل کند می‌تواند بهتر و موفق‌تر حرکت کند و به توسعه سازمان کمک کند.

رئیس شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه نقش روابط عمومی در زمان بحران برای سازمان مانند یک ناجی و مدافع است به نقش بی بدیل روابط عمومی‌ها در توسعه کشور اشاره کرد و افزود: روابط عمومی‌ها به عنوان مدیر ارتباطات نقش مهمی در همسو کردن منابع برای توسعه به عهده دارند.

حسین‌پور با بیان اینکه برای ایجاد توسعه باید همه با هم همدل باشند گفت: ایجاد آگاهی بخشی و نقش اطلاع‌رسانی روابط عمومی در ایجاد فهم مشترک برای رسیدن به توسعه بسیار مهم است.

وی به برخی از فرمایشات مقام معظم رهبری درباره جایگاه روابط عمومی‌ها اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب درباره روابط‌عمومی‌ها فرمودند « روابط عمومی بخش‌ها مختلف دولت باید فعال شوند و با زبانی تأثیر گذار و قابل فهم به اطلاع مردم رسانند».

رئیس شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی استان سمنان اضافه کرد: « روابط‌عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی یک نهاد از یک سو و از سوی دیگر منعکس کننده چگونگی مسایلی است که در آن نهاد می‌گذرد.» از دیگر فرمایشات مقام معظم رهبری درباره جایگاه روابط عمومی در کشور است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در نشست شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی موضوعات ساختار و تشکیلات روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، بررسی موارد و الزامات اجرایی درباره هفته جهاد کشاورزی و چگونگی اطلاع‌رسانی از طریق صفحات مجازی با توجه به رویکرد شعار سال مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

طراحی سایت توسط فراکارانت