English | سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه‌های تابعه وزارت جهاد کشاورزی در سمنان برگزار شد

نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه‌های تابعه وزارت جهاد کشاورزی در سمنان برگزار شد

نخستین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های تابعه وزارت جهاد کشاورزی در استان سمنان با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان و معاون روابط عمومی و امور بین الملل استانداری سمنان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، ابوذر حسین‌پور مسئول روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در این نشست با اشاره به جایگاه روابط عمومی در توسعه روابط دستگاه‌های اجرایی با جامعه اظهار داشت: روابط عمومی یک شغل اداری نیست بلکه یک شوق اداری است.

وی با بیان اینکه روابط عمومی تزریق هنر و تفکر خلاق است افزود: یک روابط عمومی موفق پویا بوده و با ایستایی و سکون منافات دارد.

مسئول روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه باید جایگاه روابط عمومی در یک اداره به خوبی تبیین شود اضافه کرد: روابط عمومی یک سازمان با انجام کار حرفه‌ای خود نقش بسیار مهمی در معرفی و موفقیت سازمان خود دارد.

حسین‌پور با اشاره به برخی اهداف تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های تابعه وزارت جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: این شورا با هدف ایجاد هماهنگی و وحدت رویه در اطلاع‌رسانی در استان تشکیل شده است.

به گزارش روابط عموی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در این نشست مدیران روابط عمومی ها دستگاه تابعه وزارت جهاد کشاورزی در استان سمنان برخی از مشکلات روابط عمومی را مطرح کرده و رفع آن را خواستار شد.

طراحی سایت توسط فراکارانت