English | پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان سمنان: کشاورزی رکن مهم اقتصاد مقاومتی است

نماینده ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به‌ضرورت

تحقق شعار سال گفت: کشاورزی رکن مهم اقتصاد مقاومتی است و لذا حمایت از تولید کنندگان این بخش می تواند گامی مهم در تحقق شعار سال باشد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، حجت‌الاسلام غلامرضا میرزائیان شامگاه گذشته در آئین تجلیل از برترین‌های بخش کشاورزی که در محل سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی تفریحی شهید کلاهدوز سمنان برگزار شد کشاورزان را گنج‌های و سرمایه‌های کشور دانست و اظهار داشت: دولت باید از کشاورزان و بهره‌برداران این بخش حمایت کند.

وی با اشاره به حدیثی از امام جعفر صادق(ع) گفت: کشاورزان و تولید کنندگان گنج‌ و سرمایه هستند و لذا باید ارزش این سرمایه‌ها را دانست و از کشاورزان حمایت کرد.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بر ضرورت حمایت دولت از کشاورزان و بهره‌برداران این بخش تأکید کرد و گفت: دولت از قاچاق محصولات کشاورزی به کشور جلوگیری کند.

حجت‌الاسلام میرزائیان با اشاره به‌ضرورت حمایت از تولید خاطرنشان کرد: دولت و مسئولان باید موانع بر سر راه تولید را برطرف کند و زمینه صادرات محصولات کشاورزی را فراهم کند.

وی با بیان اینکه کشاورزان سرمایه‌های باارزشی برای کشور محسوب می‌شوند تصریح کرد: مسئولان و مردم باید برای قشر کشاورز ارزش قائل شوند.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان قوام و پیشرفت هر کشور را در میزان ذخایر ارضی آن کشور دانست و گفت: اگر کشور دارای ذخائرارضی فراوان باشد زمینه پیشرفت و ترقی آن فراهم می‌شود و بزرگ‌ترین سرمایه و ذخیره ارضی در کشاورزی است.

حجت‌الاسلام میرزائیان گفت: هر کشوری در مسئله زراعت و تولید درست برنامه‌ریزی کند و موفق باشد بزرگ‌ترین ذخیره ارضی و سرمایه را دارد و پیشرفت می‌کند.

وی با اشاره به‌ضرورت استفاده درست از منابع آبی و خاکی در کشور گفت: اگر ملتی از آب‌وخاک درست استفاده کند و در این راه برنامه‌ریزی لازم را برای بهره‌برداری داشته باشد موفق است و لذا استفاده بهینه از منابع آبی و خاکی باید در دستور برنامه قرار گیرد.

 

طراحی سایت توسط فراکارانت