English | جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان: سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی است

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با تأکید بر لزوم ترویج سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی در جامعه گفت: سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی است.
به گزارش روابط‌عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا میرزائیان در دیدار با کارکنان اداره روابط‌عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی برای همه ابعاد زندگی جامعه برنامه و الگوی صحیح دارد اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی با الگوگیری از سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی به راحتی ممکن خواهد بود.
وی با اشاره به ابعاد مختلف مورد توجه سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی، تأمین امنیت غذایی، توجه به مسائل فرهنگی و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و توسعه اجتماعی و سیاسی جامعه را از جمله این ابعاد برشمرد و اضافه کرد: امروز لازم است تا همه دستگاه‌ها برای ترویج سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی در جامعه گام بردارند.
نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به اهمیت ترویج و به کارگیری سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی در جامعه از نظر تأمین امنیت خاطرنشان کرد: اگر سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی نبود؛ امروز باید با داعش در خیابان‌های شهرهای کشورمان می جنگیدیم؛ چراکه این سبک از زندگی است که افرادی مانند شهید حججی و سردار سلیمانی را می‌سازد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا میرزائیان با اشاره به کارکردهای اجتماعی سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی، ترویج ازدواج بهنگام را از جمله تأکیدات این سبک زندگی عنوان و تصریح کرد: ازدواج بهنگام جوانان مانع مهمی در برابر انواع آسیب‌های اجتماعی است.
وی با اشاره به اهمیت فعالیت روابط‌عمومی در دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد: فعالیت درست روابط‌عمومی‌ها و انتقال دستاوردهای دستگاه‌های اجرایی کشور به مردم سبب افزایش اعتماد عمومی می‌شود.
نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به عملکرد اداره روابط‌عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، آن را خوب و رو به رشد ارزیابی و تصریح کرد: باید این روند رو به رشد همچنان ادامه یابد.
مدیر روابط‌عمومی سازمان جهادکشاورزی استان سمنان نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد اداره خود در حوزه اطلاع‌رسانی بیان کرد: روابط‌عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در ماه‌های اخیر متحول شده است.
ابوذر حسین‌پور با بیان اینکه سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان یکی از برترین دستگاه‌های اجرایی این استان در زمینه بارگذاری اخبار در پورتال اطلاع‌رسانی جامع دستگاه‌های اجرایی استان سمنان است گفت: ایجاد وحدت رویه در روند اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی از مواردی است که به شدت از سوی اداره روابط‌عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان پیگیری می‌شود.

 

طراحی سایت توسط فراکارانت