English | جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی: نیروی انسانی مهم‌ترین سرمایه کشور است/دشمن به تهاجم فرهنگی روی آورده است

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی:

نیروی انسانی مهم‌ترین سرمایه کشور است/دشمن به تهاجم فرهنگی روی آورده است

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی نیروی انسانی را مهم‌ترین سرمایه کشور خواند و با اشاره به اینکه امروز دشمن به تهاجم فرهنگی علیه ملت ما روی آورده است؛ بر ضرورت مبارزه با هجمه فرهنگی دشمنان تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، آیت‌الله سید رضا تقوی در پنجمین مجمع پیشکسوتان ایثار و جهاد استان سمنان در سازمان جهاد کشاورزی این استان اظهار داشت: هر جامعه‌ای سرمایه‌هایی دارد که شامل سرمایه‌های مادی و معنوی است و باید در راستای حفظ این سرمایه‌ها بکوشد.

وی اسلام را یکی از سرمایه‌های معنوی جامعه خواند و افزود: این سرمایه عزت و قدرت امروز را به (مردم کشور) ما داده است.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه عاشورا نیز یک ثروت  معنوی برای همه مردم کشور ماست که جهانی شد تصریح کرد: اصل اعتقادبه مهدویت نیز یک ثروت معنوی است که باید به آن توجه کرد.

آیت‌الله تقوی با اشاره به اینکه امروز دشمن جنگ فرهنگی بی‌سابقه‌ای را علیه ملت ایران به راه انداخته است تأکید کرد: امروز و در جنگ فرهنگی نیز مانند دفاع مقدس، نیاز به سنگر ساز بی‌سنگر داریم .

وی با تأکید بر لزوم مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان با تلاش و همدلی همه مسئولان و مردم گفت: تمام برنامه های مقابله با دشمن امروزه باید در جهت جنگ فرهنگی باشد.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی از سرمایه انسانی به عنوان یکی دیگر از سرمایه‌های مهم کشور نام برد و گفت: انسان‌های شجاع، فرهیخته و اندیشمند جزء سرمایه‌های انسانی محسوب می‌شوند و ضمن اینکه سنگرسازان بی‌سنگر از سرمایه‌های انسانی ارزشمند این نظام اسلامی هستند و این افتخارات باید ثبت شود و به آیندگان انتقال یابد.

طراحی سایت توسط فراکارانت