English | پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

همایش سنگرسازان بی سنگر در استان سمنان با حضور تعداد زیادی از پیشکسوتان عرصه جهاد و دفاع مقدس برگزار شد

همایش سنگرسازان بی سنگر در استان سمنان با حضور تعداد زیادی از پیشکسوتان عرصه جهاد و دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، همایش سنگرسازان بی سنگر به همت سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برگزار شد و در این آئین نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، فرمانده سپاه قائم ال محمد(عج) استان سمنان نیز حضور داشتند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان نیز در این گردهمایی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام شهادت اباعبدالله حسین با اشاره به نقش بسیار مهم نیروهای جهاد سازندگی در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: استان سمنان در هشت سال دفاع مقدس بسیار خوش درخشید.

سید حسن میرعماد با اشاره به حضور مؤثر جهادگران استان سمنان در هشت سال دفاع مقدس گفت: جهادگران استان سمنان در ۲۲ عملیات دفاع مقدس حضور مؤثر داشتند.

وی خاطرنشان کرد: استان سمنان یکی از استان‌های مؤثر در دوران دفاع مقدس بود و این استان با توجه به جمعیت بسیار کم رزمندگان زیادی را به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام کرد و سه گردان جهادگر نیز در دوران دفاع مقدس حضور داشتند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه دشمن امروز از طریق جنگ نرم قصد نفوذ در کشور را دارد بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد و افزود: علاوه بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باید شهدا به عنوان الگو به نسل جوان معرفی شوند.

میرعماد گفت: ایجاد ۲۵ هزار کیلومتر احداث جاده، یک هزار و ۹۸۶ دهانه پل و ۲۷۶ پناهگاه و زاغه مهمات ازجمله اقدامات مهم و مؤثر جهادگران استان است.

وی ایجاد ۱۴ کیلومتر جاده سیدالشهدا در عملیات خیبر و همچنین احداث سدهای خاکی حضرت فاطمه «س» و امام حسن مجتبی «ع» بر روی رودخانه بهمن‌شیر در والفجر ۸ و همچنین احداث ۴ مورد باند فرودگاه را از اقدامات دیگر جهادگران استان سمنان در ۸ سال دفاع مقدس برشمرد.

سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در هشت سال دفاع مقدس ۱۱۸ شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است

طراحی سایت توسط فراکارانت