English | چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

هم‌زمان با دهه فجر؛ ۱۰۳ طرح عمرانی و تولیدی در بخش کشاورزی استان سمنان افتتاح می‌شود

هم‌زمان با دهه فجر؛

۱۰۳ طرح عمرانی و تولیدی در بخش کشاورزی استان سمنان افتتاح می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر ۱۰۳ طرح عمرانی و تولیدی در بخش کشاورزی استان سمنان افتتاح می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، سید حسن میرعماد در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: این تعداد پروژه کشاورزی با صرف بیش از ۸۵۴ میلیارد و ۱۷۳ میلیون ریال آماده بهره‌برداری رسمی شده است.

 وی عنوان کرد: از مجموع این ۱۰۳ پروژه که قرار است به مناسبت دهه فجر امسال در حوزه کشاورزی و دامداری استان سمنان افتتاح شود؛ ۷۵ طرح آن از پروژه‌های عمرانی است.

به گفته رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، این ۷۵ پروژه عمرانی بخش کشاورزی استان سمنان با صرف بیش از ۲۲۰ میلیارد و ۶۳۹ میلیون ریال اعتبار تکمیل و آماده افتتاح‌شده است.

میرعماد به افتتاح هشت پروژه تولیدی و اقتصادی بخش کشاورزی و دامداری در استان سمنان به مناسبت دهه فجر امسال و در قالب این ۱۰۳ پروژه اشاره و تصریح کرد: این پروژه‌ها نیز با سرمایه‌گذاری ۶۳۳ میلیارد و ۵۳۴ میلیون ریالی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی آماده افتتاح‌شده است.

وی اضافه کرد: با افتتاح این طرح‌ها برای ۳۴۹ نفر به‌صورت مستقیم و برای ۵۳۹ نفر نیز به‌صورت غیرمستقیم اشتغال ایجادشده و ۲۹۷ خانوار استان سمنان از تسهیلات و منافع افتتاح آن بهره‌مند می‌شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به اینکه این ۱۰۳ پروژه در همه شهرستان‌های استان سمنان افتتاح می‌شوند عنوان کرد: از این تعداد شاهرود با ۳۸ طرح بیشترین و سرخه با ۲ طرح کمترین سهم از مجموع پروژه‌های قابل‌افتتاح بخش کشاورزی استان سمنان به مناسبت دهه فجر را دارد.

میرعماد تعداد پروژه‌های قابل‌افتتاح عمرانی و تولیدی بخش کشاورزی و دامداری در شهرستان‌های سمنان، گرمسار، دامغان، میامی، مهدی‌شهر و آرادان به مناسبت دهه فجر امسال را نیز به ترتیب ۹، ۹، ۱۸، ۱۱، ۱۱ و ۶ پروژه عنوان کرد.

طراحی سایت توسط فراکارانت