English | شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

هم‌زمان با دومین روز از دهه فجر؛ یک واحد بزرگ لبنی در دامغان افتتاح شد

هم‌زمان با دومین روز از دهه فجر؛

یک واحد بزرگ لبنی در دامغان افتتاح شد

یک واحد بزرگ تولید مواد لبنی هم‌زمان با دومین روز از دهه فجر با حضور استاندار سمنان، نماینده مردم دامغان در مجلس، رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان و سایر مسئولان استانی در دامغان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، سید حسن میرعماد در حاشیه افتتاح این واحد تولیدی مواد لبنی در دامغان اظهار داشت: فراوری محصولات کشاورزی و دامی در اولویت‌های برنامه‌های این سازمان قرار دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به اینکه اجرای این پروژه اقتصادی یک سال به طول انجامید عنوان کرد: کار احداث این واحد تولیدی حوزه کشاورزی از سال گذشته آغاز شده و اکنون به بهره‌برداری رسیده است.

میرعماد با اشاره به میزان اشتغال ایجادشده با افتتاح این کارخانه تولید محصولات لبنی بیان کرد: با افتتاح این کارخانه ۳۶ فرصت شغلی به‌صورت مستقیم ایجادشده است.

وی با اشاره به اینکه این کارخانه درمجموع ظرفیت تولید ۲۳ تن انواع محصولات لبنی را به‌صورت روزانه خواهد داشت گفت: با افتتاح این کارخانه بزرگ ظرفیت تولید لبنیات در استان سمنان به میزان خوبی افزایش می‌یابد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به اینکه احداث این واحد تولیدی لبنیات با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و حمایت این سازمان انجام‌شده است عنوان کرد: درمجموع احداث این مجموعه تولیدی ۶۲ هزار میلیون ریال هزینه دربر داشته است.

طراحی سایت توسط فراکارانت