English | سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

هم‌زمان با نخستین روز از دهه فجر؛ دو واحد داروسازی در حوزه دام و طیور در سمنان به بهره‌برداری رسید

هم‌زمان با نخستین روز از دهه فجر؛

دو واحد داروسازی در حوزه دام و طیور در سمنان به بهره‌برداری رسید

رئیس روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: هم‌زمان با نخستین روز از دهه فجر دو واحد داروسازی در سمنان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان: ابوذر حسین پور اظهار داشت: واحد تولیدی رویان دارو همچنین زرین مهد شیمی دو واحد در حوزه داروسازی  در زمینه دامپروری و طیور هستند که با حضور استاندار سمنان به بهره‌برداری رسیدند.

وی با بیان اینکه رویان دارو در زمینه تولید داروهای دامی در حال فعالیت است گفت: میزان اعتبار هزینه شده برای این واحد تولیدی آماده افتتاح حدود ۱۰ هزار میلیون ریال است که از محل آورده شخصی تأمین‌شده است.

رئیس روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان به میزان ظرفیت تولید این واحد تولید داروی دامی نیز اشاره کرد و افزود: ظرفیت نهایی این واحد تولیدی ۴۰۰ تن است و برای تعداد ۵ نفر نیز به‌صورت مستقیم ایجاد اشتغال می‌کند.

حسین پور خاطرنشان کرد: واحد تولیدی زرین مهد شیمی نیز باهدف داروهای دام و طیور  در شهرک صنعتی سمنان راه‌اندازی شده است.

وی به میزان اعتبار هزینه شده برای احداث و راه‌اندازی این واحد تولیدی اشاره کرد و افزود: ۱۷ هزار و ۶۶۰ میلیون ریال اعتبار برای واحد تولیدی هزینه شده است که تمام این هزینه از محل آورده شخصی بوده است.

رئیس روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه با افتتاح این واحد تولیدی بر میزان تولید داروهای دامی در سمنان افزود می‌شود تصریح کرد: ظرفیت نهایی این واحد تولیدی حدود یک هزار تن است.

حسین پور با اذعان به اینکه با افتتاح این واحد تولیدی زمینه‌های اشتغال جدیدی در سمنان فراهم می‌شود تصریح کرد: با راه‌اندازی این واحد تولیدی  برای ۳۰ نفر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد می‌شود.

طراحی سایت توسط فراکارانت