English | پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

هویت گذاری پلاک دام در استان سمنان به جدیت پیگیری می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: هویت گذاری پلاک دام در استان سمنان به جدیت پیگیری می شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان سید حسن میرعماد در نشستی با مدیران سازمان جهاد کشاورزی این استان با اشاره به ضرورت اجرای کامل طرح هویت گذاری دام اظهار داشت: مدیران جهاد کشاورزی پلاک گذاری دامداران استان به ویژه عشایر را به جدیت پیگیری کنند.
وی با بیان اینکه تاکنون درصد ناچیزی از دامهای استان پلاک کوبی شده است از دستگاه های اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری دامپزشکی و اداره کل عشایری استان خواست تا در زمینه هویت گذاری دام با جهاد کشاورزی استان سمنان همکاری لازم را داشته باشند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه اهتمام لازم برای پلاک‌گذاری دام باید در این استان انجام شود تصریح کرد: در صورتی که پلاک گذاری در استان سمنان انجام نشود ممکن است با کوچ دام ها به سایر استان پلاک گذاری در سایر استان‌ها انجام شده و آمار از استان سمنان خارج شود.
میرعماد گفت: ارائه خدمات به دامداران مانند ارائه تسهیلات تمدید پروانه ها و نهاده ها منوط به اجرای طرح پلاک گذاری دام بوده و انتظار می‌رود دامداران در اجرای این طرح با جهاد کشاورزی استان سمنان همکاری لازم را داشته باشند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی برای اجرای واحدهای تولیدی تسهیل شده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای توسعه کشت کلزا در این استان گفت مدیران جهاد کشاورزی شهرستان ها برنامه ریزی لازم برای کشت استراتژیک کلزا را در دستور کار قرار دهند.

طراحی سایت توسط فراکارانت