English | پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

ورزشکاران جهاد کشاورزی استان سمنان در مسابقات ورزشی منطقه ۵ کشور خوش درخشیدند

ورزشکاران جهاد کشاورزی استان سمنان در مسابقات ورزشی منطقه ۵ کشور خوش درخشیدند

مدیر رفاه و پشتیبانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: ورزشکاران استان سمنان با کسب چند رتبه برتر در مسابقات ورزشی منطقه ۵ کشور خوش درخشیدند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان،حسن اکبری در آئین اختتامیه این مسابقات اظهار داشت: در رقابت‌های ورزشی منطقه ۵ کشور ورزشکارانی از استان‌های  خراسان رضوی، گلستان، مازندران و سمنان حضور داشتند.

وی خاطرنشان کرد: تعداد ۴۰ ورزشکار از ۴ استان در رشته‌های تنیس روی میز، تیراندازی(کلت بادی و تپانچه بادی) به رقابت پرداختند.

مدیر رفاه و پشتیبانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: مسابقات ورزشی منطقه ۵ کشور در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد.

اکبری با اشاره به نتایج این مسابقات گفت: در رشته کلت بادی مهدیه کریم از سمنان بر سکوی نخست این مسابقات ایستاد.

وی گفت: در همین رشته نرگس افضلی از سمنان بر سکوی دوم تکیه زد  و الهه جلیلی از خراسان رضوی نیز رتبه سوم را از آن خود کرد.

مدیر رفاه و پشتیبانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به نتایج رشته تپانچه بادی نیز گفت: در این رشته زینب شفاهی از مازندران حائز رتبه نخست این مسابقات شد.

اکبری اضافه کرد: در همین رشته وحیده کسائیان ورزشکار سمنانی بر سکوی دوم این مسابقات ایستاد .

وی با اشاره به درخشیدن ورزشکاران سمنانی در رشته تپانچه بادی گفت: همچنین در این رشته مهناز صابریان از استان سمنان بر سکوی سوم این مسابقات ایستاد.

مدیر رفاه و پشتیبانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: در رشته کلت بادی بخش آقایان علیزاده حصاری از گلستان مقام نخست را کسب کرد.

اکبری گفت: همچنین در این رشته محمد مهدی مداح و غلامرضا قلیان ورزشکارانی از سازمان جهاد استان سمنان مقام‌های دوم و سوم این رشته را از آن خود کردند.

وی افزود: در رشته تفنگ بادی  سید هاشم مجیدی از خراسان رضوی حائز رتبه نخست شد و احمد میرفندرسکی از گلستان و ادریس محمدی از خراسان رضوی به ترتیب بر سکوی دوم و سوم این رقابت‌ها ایستادند.

مدیر رفاه و پشتیبانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: در رشته ورزشی تنیس روی میز ویژه بانوان همت زاده  از گلستان بر سکوی نخست ایستاد و میترا ترحمی و فاطمه عابدی از سمنان نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان مسابقات ورزشی منطقه ۵ کشور به میزبانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برگزار شد.

مسابقات تنیس روی میز در سالن سازمان جهاد کشاورزی و مسابقات تیراندازی نیز در سالن شهدای گمنام این استان برگزار شد.

طراحی سایت توسط فراکارانت