English | جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

وصیت‌نامه شهدا موردتوجه قرار گیرد

وصیت‌نامه شهدا موردتوجه قرار گیرد

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه ما باید شهدا را الگوی خود قرار دهیم گفت: توجه به وصیت‌نامه شهدا بسیار مهم است و باید این وصایا موردتوجه قرار گیرند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرزاییان در دیدار با خانواده شهدای جهادگر این سازمان که هم‌زمان با روز شهید انجام شد به جایگاه رفیع شهدا در آخرت اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به آیات متعدد قرآنی شهدا دارای جایگاه رفیعی در آخرت هستند.

وی با بیان اینکه در آیات و روایات مطالب متعددی درباره شهدا و جایگاه آنان آمده است خاطرنشان کرد: در یکی از آیات قرآن آمده است که « شهدا نمرده‌اند بلکه زنده هستند و نزد پروردگار خویش روزی می‌خورند».

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اذعان به اینکه شهدا حیات جاودانه دارند افزود: همه ما باید رهرو راه پرفروغ شهدا باشیم چراکه شهدا با رفتن خود و با نثار جان خود راه را به ما نشان دادند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرزاییان بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد و گفت: باید شهدا را به‌عنوان الگوهای مناسب به جامعه معرفی کرد و نسل جوان را با این گنجینه‌های ارزشمند آشنا کرد.

وی با بیان اینکه ادامه راه شهدا ثوابی مانند شهادت دارد افزود: شهدا به بازماندگان خود و به‌ویژه خانواده‌های خود بشارت می‌دهند که از دوری آنان دچار غم و اندوه نشوند چراکه شهید در نزد پروردگار دارای جایگاه رفیعی است و بشارت می‌دهند اگر کسی نیز راه شهید را ادامه دهد او نیز به جایگاه رفیعی می‌رسد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: همه ما باید ادامه‌دهنده و رهرو راه شهیدان باشیم و خدای‌نکرده سخنی بر زبان نیاوریم و یا عملی انجام ندهیم که خیانت به آرمان شهدا باشد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان ۲۲ اسفند و هم‌زمان با روز شهید رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه و برخی از مدیران استانی در قالب طرح استانی « سلام شهید» به دیدار خانواده‌های گرانقدر شهدای جهادگر رفتند.

طراحی سایت توسط فراکارانت