English | جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

پیام نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی به مناسبت بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

پیام نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی به مناسبت بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

۱۳۹۷/۰۳/۱۳

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با صدور پیامی به مناسبت بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)،عنوان کرد: تقارن ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه در سالجاری با ایام ضربت خوردن و شهادت مظلومانه مولای متقیان حضرت امام علی (ع) و لیالی قدر، یادآور این حقیقت است که نهضت امام خمینی (ره) در تداوم مکتب امیرالمؤمنین علی (ع) برای بر پاداشتن حق و عدل و نهادینه کردن اسلام ناب محمدی(ص) ایجاد شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی،متن این پیام به شرح زیر است:

چهاردهم خردادماه یادآور عروج ملکوتی امام خمینی(ره) احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) و بزرگ مردی است که در عصر غربت معنویت و اخلاق و عدالت، برای برافراشتن پرچم دینداری و حمایت از محرومان و مستضعفان، قیام کرد و وجدان‌های بیدار را برای مقابله با زورگویان عالم بسیج کرد و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در ایران بنا نهاد و پانزدهم خردادماه نقطه عطفی در تاریخ معاصر و سرآغاز نهضت اسلامی ایران است. در این روز تاریخی، حضور گسترده مردم در حمایت از امام خمینی(ره)، روحیه ایثار و شهادت در راه اسلام را زنده کرد و مبارزات مردمی را بر علیه رژیم منحوس پهلوی پایه گذاری نمود.

نهضت دینی و مردمی ۱۵ خرداد، یک پیام بلند برای تاریخ و برای همه نسل ها داشت و آن اینکه هیچ حکومتی با ظلم نمی‌ماند و همه نظامهای ستمشاهی، محکوم به شکست و سرنگونی خواهند بود.

تقارن ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه در سالجاری با ایام ضربت خوردن و شهادت مظلومانه مولای متقیان حضرت امام علی (ع) و لیالی قدر، یادآور این حقیقت است که نهضت امام خمینی (ره) در تداوم مکتب امیرالمؤمنین علی (ع) برای بر پاداشتن حق و عدل و نهادینه کردن اسلام ناب محمدی(ص) ایجاد شده و باید نسل جوان را با افکار، شخصیت و آرمان های امام خمینی (ره) آشنا کنیم تا انقلاب اسلامی تداوم یافته و اهداف آن محقق گردد.

بی‌تردید امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، خلف صالح امام راحل (ره) با تبیین‌ گفتمان معمار کبیر انقلاب‌، نشر، گسترش و نهادینه ساختن اندیشه های امام راحل (ره) را به نیکویی راهبری نموده و حرکت آن یگانه دوران را تداوم می بخشند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت سالروز شهادت مظلومانه مولی الموحدین امیرالمؤمنان امام علی (ع) و سالگرد عروج ملکوتی امام امت و قیام ۱۵ خرداد، یاد و خاطره شهدای آن قیام و نهضت ماندگار و امام شهدا را گرامی داشته و از مدیران و کارکنان وزارت جهادکشاورزی و آحاد ملت شریف ایران اسلامی خواستارم با شرکت پرشور و انقلابی در مراسم بیست و نهمین سالگرد و بزرگداشت معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های بلند امام و رهبری تجدید میثاق نماییم و از خدای بزرگ خاضعانه می خواهیم که این انقلاب شکوهمند را به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) متصل کرده و در ظهور آن حضرت تعجیل فرماید. ان شاء الله

سیدرضا تقوی

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی

طراحی سایت توسط فراکارانت