English | پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

کارخانه خوراک آماده طیور در سرخه به بهره‌برداری رسید

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: همزمان با سومین روز از ایام الله دهه فجر کارخانه خوراک آماده طیور در سرخه به بهره‌برداری رسید.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی، سید حسن میرعماد در آئین افتتاح این کارخانه خوراک آماده طیور که با حضور استاندار سمنان به بهره برداری رسید اظهار داشت: این کارخانه سالانه ظرفیت تولید ۱۴ هزار و ۴۰۰تن خوراک طیور را دارد.
وی گفت: سطح زیربنای این کارخانه ۹۲۲ مترمربع بوده و کارخانه نیز دارای مساحت ۲ هزار و ۴۷۵ مترمربع است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به میزان اعتبارهزینه شده برای این کارخانه گفت: در مجموع برای اجرای این کارخانه ۵۶ میلیارد ریال هزینه شده که ۳۵ میلیارد ریال آن آورده شخصی و ۲۱ میلیارد ریال نیز از محل تسهیلات بانکی مصوب بوده است.
میرعماد با بیان اینکه با افتتاح این کارخانه خوراک آماده طیور چندین فرصت شغلی ایجاد می‌شود تصریح کرد: در مجموع برای ۷ نفر به صورت مستقیم و ۵ نفر به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد می‌شود.
وی نوع بهره‌برداری این کارخانه را صنایع تبدیلی کشاورزی عنوان کرد و تصریح کرد: محصول تولیدی این کارخانه خوراک آماده طیور به شکل پودر« مش» است.
به گفته رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان عملیات اجرایی این طرح از سال گذشته آغاز و امسال نیز به پایان رسیده است.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان مجری این طرح شرکت مجتمع کشت و صنعت کوهسار سمنان بوده و این کارخانه در محل شهرک صنعتی روستای لاسجرد احداث شده است.

طراحی سایت توسط فراکارانت